Hyundai проти Audi: чому корейський автовиробник не робить ставку на SUV

1
445

Хоча багато автовиробників відмовляються від випуску доступних седанів і хетчбеків, Hyundai демонструє приклад далекоглядної політики, зосереджуючись на цьому сегменті. Американський журналіст Стів Мітчел із  CBT News підкреслює мудрість рішення корейського виробника, звертаючи увагу на важливість доступних автомобілів в умовах зростаючої інфляції.

“Чи можете ви дозволити собі платити за автомобіль в середньому від 700 до 1000 доларів на місяць?” — ставить він риторичне питання, вказуючи на те, що більша частина автомобілістів потребує доступного та економічного транспортного засобу.

Hyundai , слідуючи цій логіці, прийняв рішення збільшити виробництво оновлених моделей Sonata і  Elantra , бачачи в цьому ключовий фактор прибутковості в найближчому майбутньому. Судячи з усього, стратегія Hyundai спрямована на заповнення ніші, яку інші автовиробники залишають за рахунок переходу до більш дорогих та великих автомобілів.

Hyundai пропонує покупцям Sonata за початковою ціною близько 270 500 доларів, у той час як топова версія коштуватиме близько 37 200 доларів. Elantra N 2024 поступила в продаж за ціною близько 34 850 доларів, пропонуючи клієнтам вигідні умови придбання якісного автомобіля.

Цей крок не тільки зміцнює позиції Hyundai на ринку, а й сприяє збільшенню лояльності до бренду, надаючи покупцям доступні та надійні варіанти. В умовах, коли автомобільна промисловість орієнтована на розкіш та останні тенденції, Hyundai нагадує про цінність простоти та розумності.

“Це сміливий крок, який може окупитися на непередбачуваному ринку”, – робить висновок Мітчел, підкреслюючи, що Hyundai зі своєю стратегією на седани може стати прикладом для інших автовиробників.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!