Hyundai проти Audi: чому корейський автовиробник не робить ставку на SUV

Час читання: < 1 хв.
1

Хоча багато автовиробників відмовляються від випуску доступних седанів і хетчбеків, Hyundai демонструє приклад далекоглядної політики, зосереджуючись на цьому сегменті. Американський журналіст Стів Мітчел із  CBT News підкреслює мудрість рішення корейського виробника, звертаючи увагу на важливість доступних автомобілів в умовах зростаючої інфляції.

“Чи можете ви дозволити собі платити за автомобіль в середньому від 700 до 1000 доларів на місяць?” — ставить він риторичне питання, вказуючи на те, що більша частина автомобілістів потребує доступного та економічного транспортного засобу.

Hyundai , слідуючи цій логіці, прийняв рішення збільшити виробництво оновлених моделей Sonata і  Elantra , бачачи в цьому ключовий фактор прибутковості в найближчому майбутньому. Судячи з усього, стратегія Hyundai спрямована на заповнення ніші, яку інші автовиробники залишають за рахунок переходу до більш дорогих та великих автомобілів.

Реклама

Hyundai пропонує покупцям Sonata за початковою ціною близько 270 500 доларів, у той час як топова версія коштуватиме близько 37 200 доларів. Elantra N 2024 поступила в продаж за ціною близько 34 850 доларів, пропонуючи клієнтам вигідні умови придбання якісного автомобіля.

Цей крок не тільки зміцнює позиції Hyundai на ринку, а й сприяє збільшенню лояльності до бренду, надаючи покупцям доступні та надійні варіанти. В умовах, коли автомобільна промисловість орієнтована на розкіш та останні тенденції, Hyundai нагадує про цінність простоти та розумності.

“Це сміливий крок, який може окупитися на непередбачуваному ринку”, – робить висновок Мітчел, підкреслюючи, що Hyundai зі своєю стратегією на седани може стати прикладом для інших автовиробників.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!