Торік японський автовиробник Mitsubishi вивів на домашній ринок новий пікап L200. Передбачалося, що його продажі становитимуть 200 одиниць на місяць. Тим часом протягом перших двох місяців компанія отримала 1 300 передзамовлень.
На такий високий попит у Mitsubishi не розраховували. Справа в тому, що на японському авторинку ця модель не продавалася 12 років. За цей час нішу зайняли інші автомобілі. Крім цього, L200 було запропоновано місцевим автомобілістам у дорогих комплектаціях. Вартість пікапа варіюється в межах 33-36 тис. USD. Наприклад, Toyota Hilux у максимальній комплектації на японському авторинку можна придбати з 28,5 тис. USD.
Пікап L200 отримав 2,4-літровий турбодизельний 204-сильний мотор, 6-ступінчасту АКПП та фірмову систему повного приводу Super Select 4WD-II. Вже в базовій комплектації автомобіль оснащений цифровою приладовою панеллю з 7″ дисплеєм, медіасистемою з 9″ екраном, обігрівом керма, обігрівом передніх сидінь і круїз-контролем.
Як доглядати автомобіль під час простою - питання, яке хвилювало водіїв у всі часи. Раніше…
Глава Peugeot пояснив, що повільні продажі електромобілів у компанії пов'язані з високою популярністю бренду в…
Компанія Land Rover розширює лінійку Defender, готуючи абсолютно нову модель - компактний електричний позашляховик, який…
Ferrari оголосила плани випустити 20 нових моделей до 2030 року, включаючи перший електромобіль Elettrica та…
На початку листопада на китайському ринку відбудеться прем’єра BMW M3 2025 Travel Edition – універсала,…
На вторинному ринку бізнес-седанів віком близько десяти років із пробігом 150-200 тисяч кілометрів і бюджетом…
Leave a Comment