Керівник дочірньої марки Radar Лін Шіцюань заявив на щорічній прес-концеренції Geely, що у другому кварталі дебютує повнопривідна версія моделі RD6. Топ-менеджер анонсував: за динамікою новинка можна порівняти з Tesla Cybertruck, причому розгін з місця до 100 км/год займе чотири секунди навіть під навантаженням. Вантажопідйомність Radar RD6 4WD збільшиться вдвічі до 865 кілограмів.
Гендиректор Radar розкрив ще одну цікаву характеристику повнопривідного вантажівки: за критерієм глибини броду, що долається, RD6 залишить позаду суперпікап GMC Hummer EV! Це означає, що новинка Geely зможе форсувати водні перепони завглибшки понад 813 міліметрів. Чи буде збільшено кліренс та покращено геометричну прохідність, не уточнюється.
Актуальний Radar RD6 доступний з 272-сильним електродвигуном ззаду та батареями на 63, 86 або 100 кіловат-годин. Запас ходу становить від 410 до 632 км. По архітектурі шасі та електроплатформі пікап Radar схожий на Zeekr 001, хіба що у вантажівки посилена підвіска на пружинах. Очікується, що повнопривідний RD6 зможе заряджати інші електромобілі та побутові прилади, оскільки в кузові розмістять розетки на 12, 220 та 380 Вольт.
У Китаї в сегменті електричних пікапів частка Radar RD6 досягає 61,5 відсотка, але конкурентів поки що мінімум. Ціни на задньопривідну версію варіюються в діапазоні від 146 до 269 тисяч юанів (21-38 тисяч доларів), але варіант із двомоторною силовою установкою точно подорожчає.