Бренди Stellantis Jeep, Dodge, Chrysler, Alfa Romeo та Ram не братимуть участі в автосалоні Чикаго 2024 року, оскільки автовиробник переглядає свій підхід до автомобільних виставок. Це означає, що місцеві дилери визначатимуть, чи будуть автомобілі автовиробника демонструватися на невеликих регіональних заходах.
Через зниження відвідуваності та високі витрати автосалони протягом багатьох років зазнавали труднощів, що призвело до того, що багато автовиробників повністю відмовилися від великомасштабних заходів. Тоді пандемія поставила під серйозний сумнів, що такі заходи взагалі зможуть вижити.
“Приділяючи особливу увагу збереженню фундаментальних основ бізнесу, щоб пом’якшити вплив складного автомобільного ринку США, Stellantis працює над оптимізацією своєї маркетингової стратегії щодо автосалонів”, – сказав представник Stellantis. «Щоб бути максимально ефективними у наших медіа-витратах, ми оцінюємо участь у автосалонах у кожному конкретному випадку, приділяючи першочергову увагу можливостям для споживачів випробувати наші автомобілі з перших рук».
Однак у Stellantis зазначають, що дилери, як і раніше, мають можливість брати участь у регіональних заходах. Це означає, що автовиробник збереже присутність на Канадському міжнародному автосалоні (CIAS) у Торонто, але матиме мінімальну присутність на автосалоні у Х’юстоні.
В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…
В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
Leave a Comment