На аукціонах зі страхових випадків у США ціни на Porsche Cayenne другого покоління (2007-2009 років) рідко перевалюють за кілька тисяч доларів. Нещодавно одну таку машину купили за $25, що здається смішною ціною, повідомляє Авто 24.
Перший Cayenne, випущений у 2002 році, одразу зробив фурор на автомобільному ринку. Він був першим позашляховиком від бренду, відомого своїми спортивними автомобілями. Хоча машина використовувала платформу Volkswagen AG, вона несла в собі риси справжнього Porsche і була популярна у всьому світі, попри високу вартість, що перевищувала 100 тисяч доларів.
В Україні їх продають за ціною від 8 до 12 тисяч доларів, а на американських аукціонах вони продаються за копійки. Наприклад, нещодавно на канадському Impact Auto продали такий Porsche Cayenne лише за $25. Ремонт таких автомобілів коштує дуже дорого. Наприклад, чорний Porsche Cayenne із 3,6-літровим двигуном був куплений на аукціоні Copart всього за $250.
Машина трохи постраждала – пошкоджено ліхтарі, крило та бампер. Але аналогічні автомобілі з подібними пошкодженнями на аукціонах у США вважаються майже не постраждалими! Страхова компанія оцінила вартість ремонту цього автомобіля в $7433, хоча його ринкова ціна на тисячу доларів нижча.
Інший приклад: білий Porsche Cayenne 2008 з невеликими пошкодженнями переднього і заднього бамперів. Подушки безпеки не спрацювали, тому пошкодження були мінімальними. Внутрішній стан відмінний, машина працює, хоча пробіг досить великий – 300 тисяч миль (близько 482 тисячі кілометрів). Але вартість ремонту за оцінкою страхової перевищила 10 тисяч доларів і його купили за символічні 770 доларів.
Якщо Porsche Cayenne потрапив в аварію з активацією подушок безпеки, його простіше віддати комусь у подарунок, ніж продати. Наприклад, золотистий Cayenne із пробігом 320 тисяч кілометрів отримав пошкодження правого крила під час зіткнення зі стовпом. Ремонт оцінили у 17 тисяч доларів, тому його вдалося продати за 175 американських “зелених”.
Враховуючи ситуацію, ці авто могли б стати чудовими робітничими конячками в автопарку ЗСУ, адже знайти цілий за технікою, але битий автомобіль, як показує практика, простіше простого. Так, залишається лише питання логістики та мінімального обслуговування перед тим, як віддати авто на фронт.