Головна Новини Світ втратив три легендарні моделі

Світ втратив три легендарні моделі

0
192

Корпорація Stellantis досягла значної віхи, завершивши виробництво трьох ключових моделей, які довгий час уособлювали бренди Chrysler і Dodge, на своєму заводі в канадському Бремптоні. Так, в автосалонах більше не можна буде зустріти нові Chrysler 300 і Dodge Charger, а також купе Dodge Challenger.

Chrysler 300C розпочав свій шлях у січні 2004 року. Потім навесні 2005 року до нього приєднався Charger. Обидва седани зазнали великого редизайну в 2010 році, але технічно залишалися колишніми. Купе Dodge Challenger з’явилося на конвеєрі навесні 2008 року і попри періодичні оновлення візуально залишилося майже незмінним за всі роки виробництва.

Останнім стане Dodge Challenger SRT Demon 170, пофарбований у Pitch Black (Чорна діра). Цей автомобіль, призначений для дрег-рейсингу та сертифікований для доріг загального користування, забезпечений легендарним двигуном V8 Hemi 6.2 зі шнековим нагнітачом, що розвиває до 1039 к.с. потужності та 1281 Нм крутного моменту при використанні суміші E85 (85% етанолу). У червні Dodge провела благодійний аукціон, де останній екземпляр Challenger був проданий за 700 тисяч доларів, незважаючи на початкову ціну 96 666 доларів.

Таким чином, у лінійці бренду Chrysler на американському ринку залишився тільки мінівен Pacifica, у той час як у Dodge є лише кросовери Hornet і Durango. Нове покоління Dodge Charger було анонсовано у 2022 році, але дебют має відбутися у 2024 році. Чутки також ходять про те, що разом із повністю електричною версією Charger Daytona з’явиться бензинова модифікація з рядним турбошестеренним мотором Hurricane. Стосовно канадського заводу, на нього чекає велика реконструкція з витратами у розмірі 970 мільйонів доларів для переобладнання під виробництво електрифікованих моделей, з планами відновлення виробництва у 2025 році.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.