Новини

Mercedes-Benz почав формувати тестовий парк вантажівок на водні

Share

Daimler Trucks вступає в новий етап декарбонізації вантажних автомобілів: з середини 2024 року п’ять сідельних тягачів на водневих двигунах (Mercedes-Benz GenH2) будуть доступні для тестування клієнтами. Вантажівки будуть використовуватися у складі автопоїздів на німецьких дорогах за реальними маршрутами для обраних компаній.

Першими щасливчиками стануть Amazon, Air Products, INEOS, Holcim та Wiedmann & Wintz. Остання компанія з Баден-Вюртемберга доставляє морські контейнери. Ця транспортна компанія любить інновації. Наприклад, її автопарк одним з перших запровадив телематичну систему Fleet Board, а нещодавно – електричну вантажівку Mercedes-Benz eActros 300.

Mercedes-Benz GenH2 працює на рідкому водні, який зберігається у двох баках з нержавіючої сталі загальною ємністю 88 кг. Вантажівка оснащена силовою установкою на паливних елементах потужністю 2х150 кВт.

Спеціальна батарея може забезпечити ще 400 кВт. Однак її невелика ємність – 70 кВт-год – означає, що вона може використовуватися лише протягом коротких періодів часу під час пікових навантажень, наприклад, при прискоренні або подоланні пагорбів. Вантажівка оснащена двома електродвигунами, що забезпечують 230 кВт постійної потужності та 330 кВт пікової потужності.

Тягач заправляється на двох спеціальних станціях поблизу Верта і Дуйсбурга з використанням інноваційної технології sLH2 (“переохолоджений” рідкий водень). Це ще більше збільшує щільність енергії і дозволяє заправлятися протягом 10-15 хвилин.

Слід зазначити, що Daimler Trucks надає перевагу використанню рідкого водню, який має високу щільність енергії та великий запас ходу, при розробці транспортних засобів на паливних елементах. Під час нещодавнього випробування сідельний тягач Mercedes-Benz GenH2 проїхав 1047 км без дозаправки у складі 40-тонного автопоїзда.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024