Новини

Mercedes-Benz почав формувати тестовий парк вантажівок на водні

Daimler Trucks вступає в новий етап декарбонізації вантажних автомобілів: з середини 2024 року п’ять сідельних тягачів на водневих двигунах (Mercedes-Benz GenH2) будуть доступні для тестування клієнтами. Вантажівки будуть використовуватися у складі автопоїздів на німецьких дорогах за реальними маршрутами для обраних компаній.

Першими щасливчиками стануть Amazon, Air Products, INEOS, Holcim та Wiedmann & Wintz. Остання компанія з Баден-Вюртемберга доставляє морські контейнери. Ця транспортна компанія любить інновації. Наприклад, її автопарк одним з перших запровадив телематичну систему Fleet Board, а нещодавно – електричну вантажівку Mercedes-Benz eActros 300.

Mercedes-Benz GenH2 працює на рідкому водні, який зберігається у двох баках з нержавіючої сталі загальною ємністю 88 кг. Вантажівка оснащена силовою установкою на паливних елементах потужністю 2х150 кВт.

Спеціальна батарея може забезпечити ще 400 кВт. Однак її невелика ємність – 70 кВт-год – означає, що вона може використовуватися лише протягом коротких періодів часу під час пікових навантажень, наприклад, при прискоренні або подоланні пагорбів. Вантажівка оснащена двома електродвигунами, що забезпечують 230 кВт постійної потужності та 330 кВт пікової потужності.

Тягач заправляється на двох спеціальних станціях поблизу Верта і Дуйсбурга з використанням інноваційної технології sLH2 (“переохолоджений” рідкий водень). Це ще більше збільшує щільність енергії і дозволяє заправлятися протягом 10-15 хвилин.

Слід зазначити, що Daimler Trucks надає перевагу використанню рідкого водню, який має високу щільність енергії та великий запас ходу, при розробці транспортних засобів на паливних елементах. Під час нещодавнього випробування сідельний тягач Mercedes-Benz GenH2 проїхав 1047 км без дозаправки у складі 40-тонного автопоїзда.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українські науковці винайшли протипожежну «ковдру» для гасіння електромобілів

Зі зростанням кількості електромобілів в Україні рятувальники все частіше стикаються з проблемою їхнього гасіння. Це…

08.12.2025

Чому спідометри автомобілів показують більші швидкості, ніж реальні

Історія показує, що з кожним десятиліттям машини ставали швидшими: раніше вони ледве обходили пішоходів, потім…

08.12.2025

Чому пістолет на АЗС відключається раніше до повного наповнення бака

Багато водіїв помічали на АЗС, що пістолет для заправки раптово відключається, хоча бак ще не…

08.12.2025

Mercedes-Benz представив електричний кросовер GLB другого покоління

Mercedes-Benz повністю оновив кросовер GLB: друге покоління стало електричним і отримало значний технологічний апгрейд. Дизайн…

08.12.2025

У СТО роз’яснили, чи правда, що акумулятор не заряджається на низьких обертах

Акумулятор автомобіля заряджається завдяки генератору, який перетворює механічну енергію двигуна на електричний струм, тому процес…

08.12.2025

ЄС може пом’якшити заборону на продаж авто з ДВЗ після 2035 року

У Європі знову обговорюють майбутнє машин із двигунами внутрішнього згоряння. Хоча раніше ЄС планував повністю…

08.12.2025