З сьогоднішнього дня німці більше не можуть подати заявку на субсидію на купівлю нового або злегка уживаного електромобіля. Спочатку в Німеччині можна було отримати фінансову компенсацію за купівлю нового або трохи уживаного електромобіля до наступного року, проте такий захід державної підтримки закінчиться раніше, ніж планувалося.
Чому припиняється субсидування електромобілів? За даними ADAC і німецької газети Handelsblatt, частково це пов’язано з дефіцитом бюджету в 30 млрд євро, над рішенням якого уряд працює. Будь-хто, хто купив електромобіль у Німеччині, міг розраховувати на фінансову вигоду в розмірі до 6 750 євро (664 тис. рублів). З них 4 500 євро (443 тис. рублів) надійшли з державної скарбниці. Тепер ця частина зникає. Решта так званого екологічного бонусу надходить у кишеню автовиробників і віднімається безпосередньо з покупної ціни.
Дослідник ринку Dataforce прогнозує, що кількість електромобілів, що продаються в Німеччині, різко скоротиться. Країна хотіла, щоб до 2030 року на її дорогах було не менше 15 млн електромобілів, але зараз ця мета, схоже, знаходиться під загрозою. Група інтересів VDA (Verband der Automobilindustrie) серед інших називає це рішення «неправильним».
У Німеччині субсидії на електромобілі в останній час поступово спрощуються і скорочуються. Ось уже кілька місяців на компенсацію мають право лише приватні покупці. За даними Німецького центру автомобільного менеджменту (CAM), електромобіль в Німеччині коштує в середньому 52693 євро, що на 4000 євро більше, ніж роком раніше.