В даному випадку для сміттєвозу АТ-5031 використано шасі IVECO Eurocargo моделі 140-220, тобто розраховане на повну масу 14 т і оснащене дизельним двигуном потужністю 220 к. с.
Середньотоннажні вантажівки IVECO Eurocargo мають велику популярність на вітчизняному ринку. На їх базі з’являються нові й нові кузовні надбудови і, що особливо важливо, українського виробництва. Днями Кременчуцький завод комунальної техніки «Альфатекс» виготовив на шасі IVECO Eurocargo сміттєвоз заднього завантаження.
Модель АТ-5031 оснащено основним бункером на 11 кубометрів. Коефіцієнт пресування становить 6:1. Механізм роботи пресувальної плити має три режими: автоматичний, напівавтоматичний та ручний. Приймальний бункер на 2 кубометри виготовлений із зносостійкої сталі імпортного виробництва. Маніпулятор вантажопідйомністю 700 кг призначений для роботи з контейнерами для сміття об’ємом від 120 до 1100 л.
В даному випадку для сміттєвозу АТ-5031 використано шасі IVECO Eurocargo моделі 140-220, тобто розраховане на повну масу 14 т і оснащене дизельним двигуном потужністю 220 к. с.
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Leave a Comment