Новини

Аналітики з’ясували реальний запас ходу електромобілів 14 марок

Share

Організація Consumer Reports провела велике дослідження, оцінивши реальний запас ходу електромобілів 14 різних марок. В ході експерименту, що стосується 22 моделей електромобілів, тест-драйв проводився в літніх умовах при температурі повітря від 20 до 32 градусів за Цельсієм. Електрокари випробовувалися в екстримальних умовах, включаючи заїзд трасою зі швидкістю 113 км/год в економічному режимі до зупинки, а загальний пробіг фіксувався за допомогою GPS-трекера.

В рамках тестів експерти встановили єдині параметри, такі як мінімальне рекуперативне гальмування, встановлення клімат-контролю на температуру 22 градуси та присутність тільки водія в автомобілі.

Майже половина з 22 автомобілів перевищила заявлені виробниками значення стандартів EPA (Американського агентства з охорони навколишнього середовища). У тестах найкращі результати показали Mercedes-Benz EQE 350 4Matic (+116 км до заявлених 418 км), BMW i4 M50 (+75 км до заявлених 436 км) та BMW iX xDrive 50 (+74 км до заявлених 521 км).

Серед “аутсайдерів” виявилися Tesla Model S Long Range (недобір 62 км від заявлених 652 км), Lucid Air Touring (-64 км від заявлених 618 км) та Ford F-150 Lightning Extended Range (-80 км від заявлених 515 км).

Багато електромобілів, включаючи Audi Q4 e-Tron, Genesis GV60 та GV70, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 та Niro, Lexus RZ 450e, Nissan Ariya, Subaru Solterra, Rivian R1T та Volkswagen ID.4, показали результати в межах похибки вимірювань різниця між реальним та заявленим запасом ходу не перевищувала 30 кілометрів.

Деякі моделі, такі як Ford Mustang Mach-E, Mercedes-Benz EQS SUV 350 4Matic, Mercedes-Benz EQS 580 4Matic та Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic, продемонстрували кращі результати, перевищивши заявлені показники на +47 км, +50 км та +64 км відповідно. Виробники автомобілів утрималися від коментарів до результатів тестів, незважаючи на запити Consumer Reports.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024