Новини

Аналітики з’ясували реальний запас ходу електромобілів 14 марок

Share

Організація Consumer Reports провела велике дослідження, оцінивши реальний запас ходу електромобілів 14 різних марок. В ході експерименту, що стосується 22 моделей електромобілів, тест-драйв проводився в літніх умовах при температурі повітря від 20 до 32 градусів за Цельсієм. Електрокари випробовувалися в екстримальних умовах, включаючи заїзд трасою зі швидкістю 113 км/год в економічному режимі до зупинки, а загальний пробіг фіксувався за допомогою GPS-трекера.

В рамках тестів експерти встановили єдині параметри, такі як мінімальне рекуперативне гальмування, встановлення клімат-контролю на температуру 22 градуси та присутність тільки водія в автомобілі.

Майже половина з 22 автомобілів перевищила заявлені виробниками значення стандартів EPA (Американського агентства з охорони навколишнього середовища). У тестах найкращі результати показали Mercedes-Benz EQE 350 4Matic (+116 км до заявлених 418 км), BMW i4 M50 (+75 км до заявлених 436 км) та BMW iX xDrive 50 (+74 км до заявлених 521 км).

Серед “аутсайдерів” виявилися Tesla Model S Long Range (недобір 62 км від заявлених 652 км), Lucid Air Touring (-64 км від заявлених 618 км) та Ford F-150 Lightning Extended Range (-80 км від заявлених 515 км).

Багато електромобілів, включаючи Audi Q4 e-Tron, Genesis GV60 та GV70, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 та Niro, Lexus RZ 450e, Nissan Ariya, Subaru Solterra, Rivian R1T та Volkswagen ID.4, показали результати в межах похибки вимірювань різниця між реальним та заявленим запасом ходу не перевищувала 30 кілометрів.

Деякі моделі, такі як Ford Mustang Mach-E, Mercedes-Benz EQS SUV 350 4Matic, Mercedes-Benz EQS 580 4Matic та Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic, продемонстрували кращі результати, перевищивши заявлені показники на +47 км, +50 км та +64 км відповідно. Виробники автомобілів утрималися від коментарів до результатів тестів, незважаючи на запити Consumer Reports.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений BMW iX: революційна ефективність і запас ходу до 700 км

BMW анонсує випуск оновленої моделі BMW iX на літо 2025 року, представляючи значні покращення в…

02.01.2025

Зеленський підписав два закони, які вплинуть на всіх автомобілістів

Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…

02.01.2025

Перевищення швидкості без штрафу: як довести свою правоту

В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…

02.01.2025

Що варто знати про нові акцизи на пальне, які вступили в силу з 2025 року

З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…

02.01.2025

Renault відмовляється від кросоверів: що чекає на майбутні моделі

З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…

02.01.2025

Чорне масло в двигуні: чому мотористи радять не поспішати із заміною

Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…

02.01.2025