Новини

Аналітики з’ясували реальний запас ходу електромобілів 14 марок

Share

Організація Consumer Reports провела велике дослідження, оцінивши реальний запас ходу електромобілів 14 різних марок. В ході експерименту, що стосується 22 моделей електромобілів, тест-драйв проводився в літніх умовах при температурі повітря від 20 до 32 градусів за Цельсієм. Електрокари випробовувалися в екстримальних умовах, включаючи заїзд трасою зі швидкістю 113 км/год в економічному режимі до зупинки, а загальний пробіг фіксувався за допомогою GPS-трекера.

В рамках тестів експерти встановили єдині параметри, такі як мінімальне рекуперативне гальмування, встановлення клімат-контролю на температуру 22 градуси та присутність тільки водія в автомобілі.

Майже половина з 22 автомобілів перевищила заявлені виробниками значення стандартів EPA (Американського агентства з охорони навколишнього середовища). У тестах найкращі результати показали Mercedes-Benz EQE 350 4Matic (+116 км до заявлених 418 км), BMW i4 M50 (+75 км до заявлених 436 км) та BMW iX xDrive 50 (+74 км до заявлених 521 км).

Серед “аутсайдерів” виявилися Tesla Model S Long Range (недобір 62 км від заявлених 652 км), Lucid Air Touring (-64 км від заявлених 618 км) та Ford F-150 Lightning Extended Range (-80 км від заявлених 515 км).

Багато електромобілів, включаючи Audi Q4 e-Tron, Genesis GV60 та GV70, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 та Niro, Lexus RZ 450e, Nissan Ariya, Subaru Solterra, Rivian R1T та Volkswagen ID.4, показали результати в межах похибки вимірювань різниця між реальним та заявленим запасом ходу не перевищувала 30 кілометрів.

Деякі моделі, такі як Ford Mustang Mach-E, Mercedes-Benz EQS SUV 350 4Matic, Mercedes-Benz EQS 580 4Matic та Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic, продемонстрували кращі результати, перевищивши заявлені показники на +47 км, +50 км та +64 км відповідно. Виробники автомобілів утрималися від коментарів до результатів тестів, незважаючи на запити Consumer Reports.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Subaru розсекретила тизер оновленого WRX STI

Останні новини з Японії повідомляють, що Subaru розпочала розробку нового "зарядженого" хетчбека WRX STI, якого…

03.07.2025

Porsche може зберегти бензиновий Macan і перейти на гібриди

Німецький автовиробник Porsche може відмовитися від ідеї зняти з виробництва кросовер Porsche Macan 2027 модельного…

03.07.2025

Топ-5 довговічних автомобілів, які варто купити у 2025 році

Серед сучасного різноманіття автомобілів нелегко знайти справді довговічну модель, здатну подолати сотні тисяч кілометрів без…

03.07.2025

Експерти визначили найякісніші автомобільні бренди 2025 року

Маркетингова компанія J.D. Power оприлюднила свіжий рейтинг автовиробників із найвищою якістю машин. Щороку цей список…

03.07.2025

Чому на авто зі США можна отримати штраф в Україні

Автомобілі з Америки вже давно стали популярними серед українських автолюбителів. Проте більшість таких машин мають…

03.07.2025

Чому влітку авто витрачає більше пального і як знизити витрати

Висока температура повітря впливає не лише на самопочуття водія й пасажирів, але й на ефективність…

03.07.2025