Новини

Аналітики з’ясували реальний запас ходу електромобілів 14 марок

Share

Організація Consumer Reports провела велике дослідження, оцінивши реальний запас ходу електромобілів 14 різних марок. В ході експерименту, що стосується 22 моделей електромобілів, тест-драйв проводився в літніх умовах при температурі повітря від 20 до 32 градусів за Цельсієм. Електрокари випробовувалися в екстримальних умовах, включаючи заїзд трасою зі швидкістю 113 км/год в економічному режимі до зупинки, а загальний пробіг фіксувався за допомогою GPS-трекера.

В рамках тестів експерти встановили єдині параметри, такі як мінімальне рекуперативне гальмування, встановлення клімат-контролю на температуру 22 градуси та присутність тільки водія в автомобілі.

Майже половина з 22 автомобілів перевищила заявлені виробниками значення стандартів EPA (Американського агентства з охорони навколишнього середовища). У тестах найкращі результати показали Mercedes-Benz EQE 350 4Matic (+116 км до заявлених 418 км), BMW i4 M50 (+75 км до заявлених 436 км) та BMW iX xDrive 50 (+74 км до заявлених 521 км).

Серед “аутсайдерів” виявилися Tesla Model S Long Range (недобір 62 км від заявлених 652 км), Lucid Air Touring (-64 км від заявлених 618 км) та Ford F-150 Lightning Extended Range (-80 км від заявлених 515 км).

Багато електромобілів, включаючи Audi Q4 e-Tron, Genesis GV60 та GV70, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 та Niro, Lexus RZ 450e, Nissan Ariya, Subaru Solterra, Rivian R1T та Volkswagen ID.4, показали результати в межах похибки вимірювань різниця між реальним та заявленим запасом ходу не перевищувала 30 кілометрів.

Деякі моделі, такі як Ford Mustang Mach-E, Mercedes-Benz EQS SUV 350 4Matic, Mercedes-Benz EQS 580 4Matic та Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic, продемонстрували кращі результати, перевищивши заявлені показники на +47 км, +50 км та +64 км відповідно. Виробники автомобілів утрималися від коментарів до результатів тестів, незважаючи на запити Consumer Reports.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025