Організація Consumer Reports провела велике дослідження, оцінивши реальний запас ходу електромобілів 14 різних марок. В ході експерименту, що стосується 22 моделей електромобілів, тест-драйв проводився в літніх умовах при температурі повітря від 20 до 32 градусів за Цельсієм. Електрокари випробовувалися в екстримальних умовах, включаючи заїзд трасою зі швидкістю 113 км/год в економічному режимі до зупинки, а загальний пробіг фіксувався за допомогою GPS-трекера.
В рамках тестів експерти встановили єдині параметри, такі як мінімальне рекуперативне гальмування, встановлення клімат-контролю на температуру 22 градуси та присутність тільки водія в автомобілі.
Майже половина з 22 автомобілів перевищила заявлені виробниками значення стандартів EPA (Американського агентства з охорони навколишнього середовища). У тестах найкращі результати показали Mercedes-Benz EQE 350 4Matic (+116 км до заявлених 418 км), BMW i4 M50 (+75 км до заявлених 436 км) та BMW iX xDrive 50 (+74 км до заявлених 521 км).
Серед “аутсайдерів” виявилися Tesla Model S Long Range (недобір 62 км від заявлених 652 км), Lucid Air Touring (-64 км від заявлених 618 км) та Ford F-150 Lightning Extended Range (-80 км від заявлених 515 км).
Багато електромобілів, включаючи Audi Q4 e-Tron, Genesis GV60 та GV70, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 та Niro, Lexus RZ 450e, Nissan Ariya, Subaru Solterra, Rivian R1T та Volkswagen ID.4, показали результати в межах похибки вимірювань різниця між реальним та заявленим запасом ходу не перевищувала 30 кілометрів.
Деякі моделі, такі як Ford Mustang Mach-E, Mercedes-Benz EQS SUV 350 4Matic, Mercedes-Benz EQS 580 4Matic та Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic, продемонстрували кращі результати, перевищивши заявлені показники на +47 км, +50 км та +64 км відповідно. Виробники автомобілів утрималися від коментарів до результатів тестів, незважаючи на запити Consumer Reports.