Імпорт уживаних автомобілів в Україну, попри низку труднощів, поступово збільшується. На початку поточного року щомісяця до країни надходило близько 10 тисяч автомобілів, але до закінчення жовтня на митне оформлення було подано понад 27 тисяч легкових транспортних засобів, які надалі зареєстрували у сервісних центрах МВС.
Лише у жовтні 2023 року пройшло митне оформлення 27,1 тисячі легкових автомобілів. З них найбільша кількість, а саме 16,6 тисячі (61,3%), прибула з країн Європейського Союзу. З території країн Америки було оформлено 9,2 тисячі автомобілів, що склало 33,9%. Це значно менше, ніж у минулому, коли транспортні засоби зі США та Канади становили понад половину всього ввезеного автопарку, стверджують експерти з Інституту досліджень автомобільного ринку.
Дилери, переважно незалежні, продовжують встановлювати зв’язки з Китаєм, доставивши 446 автомобілів, що становить 1,6%. При цьому прибула схожа кількість легковиків з Південної Кореї – 405 штук, що майже вдвічі менше, ніж із Грузії (223 штук), і ще менше з Великобританії – 207 штук.
Після значного зменшення імпорту легковиків із країн Америки, викликаного блокуванням українських морських портів терористами РФ, цей напрямок поступово відновлюється.
Дилери, які раніше здійснювали постачання автомобілів із США та Канади, тепер націлилися на логістику через порти Європи – Литву, Румунію, Польщу. Доставка автомобілів з Америки стала дорожчою через додаткову доставку Європою на автовозі. Проте для моделей із ринковою ціною в Україні понад 15-20 тисяч доларів навіть такий складний маршрут є виправданим.
Якщо аналізувати тенденції купівлі автомобілів з-за кордону по окремих країнах, то на першому місці за митними підсумками жовтня опинилися Сполучені Штати Америки з часткою 33,1% і 9 тисячами легковиків. Не втрачають своєї привабливості автомобілі з Німеччини – звідти прибуло 4,8 тисяч легковиків, що зайняло друге місце в цьому рейтингу з часткою 17,7%. Автомобілі з Польщі становили 3,5 тисячі, а їхня частка досягла 13%.
Але варто зазначити, що Польща та Литва часто виступають у ролі “транзитних країн”, де автомобілі швидше не купуються, а лише оформлюються для подальшого експорту. Тому фактична частка придбаних автомобілів там може бути меншою.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment