Новини

Твердотільні акумулятори Toyota з’являться в десятках тисяч автомобілів компанії до 2030 року

Нещодавно Toyota об’єднала зусилля з Idemitsu Kosan для розробки та виробництва твердотільних акумуляторів для майбутніх електромобілів, проте це не одразу призведе до широкомасштабного впровадження твердотільних елементів.

Автовиробник розділив свою співпрацю з Idemitsu Kosan на три етапи. На першому етапі вони покращать якість, вартість та терміни виготовлення твердих сульфідних електролітів, другий етап включатиме будівництво великого пілотного заводу з виробництва нових батарей. Потім Toyota розраховує досягти комерціалізації до 2027-2028 років, перш ніж розпочати масове виробництво.

Однак спочатку це «масове виробництво» буде дуже обмеженим. Фактично Toyota Times повідомила, що Toyota і Idemitsu Kosan прагнутимуть збільшити потужності лише до декількох тисяч тонн на рік, чого буде достатньо для «кілька десятків тисяч автомобілів» до 2030 року.

Поки невідомо, які автомобілі Toyota вироблятиме і продаватиме з твердотілими батареями першими, але, враховуючи, що ємність буде дуже обмежена, розумно припустити, що це будуть моделі високого класу, малосерійні.

Найближчим часом у майбутніх електромобілях Toyota будуть використовуватися нові інноваційні призматичні акумуляторні елементи, які, як стверджується, збільшать запас ходу та зменшать масу. Японська марка також збирається запровадити гігакастинг під час виробництва своїх електромобілів.

Idemitsu проводить дослідження та розробки твердотільних акумуляторів з 2001 року, а Toyota займається тим самим з 2006 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Чому запас ходу електромобіля падає взимку і як цього уникнути

З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…

24.11.2025

Чи варто переплачувати за преміум-бензин: поради автомеханіка

мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…

24.11.2025

7 поширених помилок водіїв взимку та як їх уникнути

З настанням холодів багато водіїв обмежуються звичними діями - міняють шини, доливають омивач і думають,…

24.11.2025

Honda HR-V e:HEV пройшла випробування «Лосиний тест»

У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…

24.11.2025

Несправні гальмівні сигнали: коли штраф законний і що робити водіям

Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…

24.11.2025

Названі автомобілі, які найчастіше не проходять техогляд з першого разу

Згідно з дослідженням TÜV, кожен п'ятий автомобіль у Німеччині не проходить техогляд з першого разу.…

24.11.2025