Новини

У Китаї запустили прийом замовлень на електромобіль Volkswagen ID.7 Vizzion за 33,3 тисячі доларів

Share

22 листопада FAW-Volkswagen офіційно розпочав попередні продажі в Китаї моделі ID.7 Vizzion, який оцінюється в 237 700 юанів (33 300 доларів США). FAW-Volkswagen офіційно називає його “глобальним суто електричним флагманським седаном Volkswagen”.

Раніше ЗМІ прогнозували, що стартова ціна ID.7 Vizzion складе від 25 000 до 30 000 доларів США, а передпродажна ціна виявилася вищою, ніж очікувала більшість ЗМІ. Проте стартова ціна ID.7 у багатьох європейських країнах становить понад 60 000 доларів США. Ціна на китайському ринку майже вдвічі нижча, ніж у Європі.

Для порівняння, стартова ціна Tesla Model Y у Китаї складає 266 400 юанів (37 300 доларів США). Стартова ціна BMW iX3 становить близько 285 000 юанів (39 900 доларів США), а BYD Tang EV — 249 800 юанів (35 000 доларів США).

Мова дизайну ID.7 Vizzion відповідає сімейству ID. Розміри автомобіля становлять 4956 мм завдовжки, 1862 мм завширшки і 1537 мм заввишки, а колісна баща дорівнює 2965 мм. Дах ID.7 Vizzion оснащений склом SkyView, який блокує 99% ультрафіолетових променів та понад 83% тепла.

Під капотом серії ID.7 Vizzion знаходиться батарея NMC ємністю 84,8 кВт/год. Автовиробник пропонує як одномоторні системи заднього приводу, так і двомоторні системи повного приводу. Модель із приводом на два колеса забезпечує запас ходу до 642 км, а повнопривідний варіант може проїхати до 570 км. На старті продажів буде доступна одномоторна задньопривідна версія з віддачею 204 к.с. і піковим моментом, що крутить, в 310 Нм.

Всередині ID.7 Vizzion може похвалитися 15-дюймовим екраном 2K, що «парить», і системою AR HUD. Автомобіль оснащений ОС нового покоління ID OS 2.0 доповненою голосовою технологією iFlytek. Серед його особливостей – прихована система кондиціювання повітря, здатна регулювати напрям вітру та об’єм повітря залежно від зміни освітленості. ID.7 Vizzion також має аудіосистему Harman Kardon із 16-канальними динаміками.

Крім того, ID.7 Vizzion інтегрована система допомоги водієві 3.0. Ця система є інтерактивною функцією допомоги при зміні смуги руху і підтримує автономне паркування.

В даний час частка ринку електромобілів Volkswagen у Китаї становить близько 4%, що набагато нижче, ніж у основних конкурентів, таких як BYD та Tesla.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

BMW готує нові ексклюзивні моделі для підрозділу M

BMW, відома своїми рідкісними серіями, схоже, хоче зробити ексклюзивні моделі трохи доступнішими, але не менш…

01.07.2025

Як не нашкодити собі під час складання протоколу за порушення ПДР

Складання протоколу за порушення правил дорожнього руху часто стає стресом для водія, проте варто пам'ятати:…

01.07.2025

Toyota представила стильну спецверсію Prius Night Shade з потужним гібридом

Відбулася прем'єра спеціальної версії плагін-гібридного Toyota Prius під назвою Night Shade. Модель вирізняють глянцеві чорні…

01.07.2025

Названо 12 авто, які здатні проїхати 400 000 км без поломок

Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…

01.07.2025

Mazda показала офіційні фото нового покоління CX-5

До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…

01.07.2025

Що робити, коли уникнути аварії неможливо: практичні рекомендації водіям

Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…

01.07.2025