Новини

У Китаї запустили прийом замовлень на електромобіль Volkswagen ID.7 Vizzion за 33,3 тисячі доларів

22 листопада FAW-Volkswagen офіційно розпочав попередні продажі в Китаї моделі ID.7 Vizzion, який оцінюється в 237 700 юанів (33 300 доларів США). FAW-Volkswagen офіційно називає його “глобальним суто електричним флагманським седаном Volkswagen”.

Раніше ЗМІ прогнозували, що стартова ціна ID.7 Vizzion складе від 25 000 до 30 000 доларів США, а передпродажна ціна виявилася вищою, ніж очікувала більшість ЗМІ. Проте стартова ціна ID.7 у багатьох європейських країнах становить понад 60 000 доларів США. Ціна на китайському ринку майже вдвічі нижча, ніж у Європі.

Для порівняння, стартова ціна Tesla Model Y у Китаї складає 266 400 юанів (37 300 доларів США). Стартова ціна BMW iX3 становить близько 285 000 юанів (39 900 доларів США), а BYD Tang EV — 249 800 юанів (35 000 доларів США).

Мова дизайну ID.7 Vizzion відповідає сімейству ID. Розміри автомобіля становлять 4956 мм завдовжки, 1862 мм завширшки і 1537 мм заввишки, а колісна баща дорівнює 2965 мм. Дах ID.7 Vizzion оснащений склом SkyView, який блокує 99% ультрафіолетових променів та понад 83% тепла.

Під капотом серії ID.7 Vizzion знаходиться батарея NMC ємністю 84,8 кВт/год. Автовиробник пропонує як одномоторні системи заднього приводу, так і двомоторні системи повного приводу. Модель із приводом на два колеса забезпечує запас ходу до 642 км, а повнопривідний варіант може проїхати до 570 км. На старті продажів буде доступна одномоторна задньопривідна версія з віддачею 204 к.с. і піковим моментом, що крутить, в 310 Нм.

Всередині ID.7 Vizzion може похвалитися 15-дюймовим екраном 2K, що «парить», і системою AR HUD. Автомобіль оснащений ОС нового покоління ID OS 2.0 доповненою голосовою технологією iFlytek. Серед його особливостей – прихована система кондиціювання повітря, здатна регулювати напрям вітру та об’єм повітря залежно від зміни освітленості. ID.7 Vizzion також має аудіосистему Harman Kardon із 16-канальними динаміками.

Крім того, ID.7 Vizzion інтегрована система допомоги водієві 3.0. Ця система є інтерактивною функцією допомоги при зміні смуги руху і підтримує автономне паркування.

В даний час частка ринку електромобілів Volkswagen у Китаї становить близько 4%, що набагато нижче, ніж у основних конкурентів, таких як BYD та Tesla.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025