22 листопада FAW-Volkswagen офіційно розпочав попередні продажі в Китаї моделі ID.7 Vizzion, який оцінюється в 237 700 юанів (33 300 доларів США). FAW-Volkswagen офіційно називає його “глобальним суто електричним флагманським седаном Volkswagen”.
Раніше ЗМІ прогнозували, що стартова ціна ID.7 Vizzion складе від 25 000 до 30 000 доларів США, а передпродажна ціна виявилася вищою, ніж очікувала більшість ЗМІ. Проте стартова ціна ID.7 у багатьох європейських країнах становить понад 60 000 доларів США. Ціна на китайському ринку майже вдвічі нижча, ніж у Європі.
Для порівняння, стартова ціна Tesla Model Y у Китаї складає 266 400 юанів (37 300 доларів США). Стартова ціна BMW iX3 становить близько 285 000 юанів (39 900 доларів США), а BYD Tang EV — 249 800 юанів (35 000 доларів США).
Мова дизайну ID.7 Vizzion відповідає сімейству ID. Розміри автомобіля становлять 4956 мм завдовжки, 1862 мм завширшки і 1537 мм заввишки, а колісна баща дорівнює 2965 мм. Дах ID.7 Vizzion оснащений склом SkyView, який блокує 99% ультрафіолетових променів та понад 83% тепла.
Під капотом серії ID.7 Vizzion знаходиться батарея NMC ємністю 84,8 кВт/год. Автовиробник пропонує як одномоторні системи заднього приводу, так і двомоторні системи повного приводу. Модель із приводом на два колеса забезпечує запас ходу до 642 км, а повнопривідний варіант може проїхати до 570 км. На старті продажів буде доступна одномоторна задньопривідна версія з віддачею 204 к.с. і піковим моментом, що крутить, в 310 Нм.
Всередині ID.7 Vizzion може похвалитися 15-дюймовим екраном 2K, що «парить», і системою AR HUD. Автомобіль оснащений ОС нового покоління ID OS 2.0 доповненою голосовою технологією iFlytek. Серед його особливостей – прихована система кондиціювання повітря, здатна регулювати напрям вітру та об’єм повітря залежно від зміни освітленості. ID.7 Vizzion також має аудіосистему Harman Kardon із 16-канальними динаміками.
Крім того, ID.7 Vizzion інтегрована система допомоги водієві 3.0. Ця система є інтерактивною функцією допомоги при зміні смуги руху і підтримує автономне паркування.
В даний час частка ринку електромобілів Volkswagen у Китаї становить близько 4%, що набагато нижче, ніж у основних конкурентів, таких як BYD та Tesla.