Американське видання Edmunds на основі реальних тестів склало новий рейтинг електромобілів за швидкістю заряду батареї. Лідерами рейтингу виявилася електромобілі альянсу Hyundai-Kia – їхні показники приблизно вп’ятеро кращі, ніж у моделі-аутсайдера.
Базовим показником для складання рейтингу став розрахунок, яку дистанцію зможе проїхати електромобіль після години заряджання від швидкої станції. Лідером цієї характеристики став одномоторний Ioniq 6 в комплектації Limited, який теоретично за годину підзаряджання набрав би енергії на 868 миль (1397 кілометрів) пробігу.
Друге місце дісталося одномоторному Kia EV6 з результатом 1238 кілометрів, третє посів двомоторний Ioniq 6, що зарядився на 1230 кілометрів. До десятки кращих також увійшли Porsche Taycan 4S, Kia EV6 у комплектації GT Line, двомоторний Ioniq 5, Mercedes-Benz EQS 450, Genesis GV80 Electrified та Porsche Taycan GTS. Замикає ТОП-10 – Tesla Model 3 Long Range.
Загалом у випробуванні брали участь 43 електромобілі різного походження. Останнє місце залишилося за Chevrolet Bolt із показником лише 277 кілометрів.
До того ж, дослідники з’ясували, за який час вдасться поповнити енергозапас для пробігу 100 миль (160 кілометрів). У цьому випадку до трійки лідерів також увійшли тільки корейські електромобілі – Ioniq 6 у двох модифікаціях і Kia EV6, що показали час від 6 хвилин 54 до 7 хвилин 51 секунди. Аутсайдеру Chevrolet Bolt для цього знадобилося 34 хвилини та 49 секунд.