Tesla Model 3 виявляється у центрі уваги експертної організації TÜV частіше, ніж у середньому. 14,7 відсотка двох-трирічних автомобілів отримали оцінку як такі, що мають «суттєві дефекти» під час загального огляду. Для порівняння, середній показник за віковою групою становив 5,7 відсотка.
Це поставило Model 3 у поточному звіті TÜV на 111 і, таким чином, останнє місце у категорії автомобілів віком 2-3 роки. Навіть Dacia Logan, яка посіла 110-те місце, показала себе значно краще з 11,4 відсотка суттєвих дефектів.
Для звіту щорічно оцінюються техогляди TUV. Формуються вікові групи, у межах яких моделі порівнюють рівень «суттєвих недоліків».
Однак варто відзначити, що електромобіль Tesla Model 3 має найбільший середньорічний пробіг, що може частково пояснювати кількість дефектів, що виникають. Наприклад, пробіг Tesla Model 3 через три роки становить 55 000 кілометрів, що значно вище від середнього показника в 41 000 кілометрів.
За даними TÜV, той факт, що Tesla не вказує міжсервісні інтервали, також відіграє важливу роль у поганій продуктивності Model 3. В результаті багато автомобілів не проходять регулярний огляд майстерні. Але електромобілі також потребують регулярного технічного обслуговування, вважає експерт TÜV Süd Юрген Вольц.
Інші електромобілі показали набагато кращі результати. Наприклад, VW e-Golf (який вже давно знято з виробництва) посів четверте місце у загальному рейтингу з відсотком шлюбу лише 2,6 відсотка, а Renault Zoe посів 49-е місце з 5,1 відсотка.