Categories: Новини

Деякі нові автомобілі можуть покинути український ринок

Share

Припинення поставок та випуску нових автомобілів може статися через початок дії нових європейських норм щодо безпеки автотранспортних засобів.

З першого липня 2018 року для вантажних автомобілів, а з першого січня 2019 року для легкових авто в Україні починають діяти додаткові вимоги Порядку до Правил ЄЕК ООН 13 або 13Н “Системи гальмування” щодо обов’язкового застосування в гальмах всіх транспортних засобів системи електронної курсової стійкості (ESC).

Окрім того, почнуть застосовуватись Правила ЄЕК ООН 94 “Захист у разі фронтального зіткнення” та 95 “Захист у разі бокового зіткнення”. Однак деякі легкові автомобілі, які сьогодні імпортуються в Україну чи виготовляються в нашій країні, не відповідають зазначеним вимогам через особливості конструкції кузова, який розроблявся за часів, коли вимог Правил ЄЕК ООН 94 та 95 ще не існувало.

Таким чином, продаж деяких автомобілів на території України може буди припинено, інформує Всеукраїнська асоціація автовиробників та дилерів ВААІД. На сьогодні точно не вказано, яким саме автомобілям може бути ввімкнено “червоне світло”, однак відомо, які компанії звернулися до ВААІД з пропозицію відкласти ці норми. Це “Укр-УзАвто”, “Запорізький автомобільний завод”, “Богдан Автотрейд”, “Хюндай Україна”, “АвтоМАЗ Україна” та “ДАФ Україна”.

Втім, існує вирішення цієї проблеми. На зустрічі імпортерів та автовиробників в Міністерстві інфраструктури України було прийнято принципове рішення про можливість відтермінування чи відміни вищевказаних вимог.

Зокрема, пропонується норми ЄЕК в частині застосування системи ESC не впроваджувати в Україні взагалі, а норми щодо безпеки 94 та 95 – відтермінувати до кінця 2020 року. Якщо Міністерство інфраструктури вчасно підготує проект змін до свого ж Наказу від 17 серпня 2012 року №521 (який регулює застосування цих норм в Україні), імпорт та виробництво автомобілів в Україну без вказаних систем безпеки буде продовжено.

mmr

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Jeep почне фарбувати пікапи Gladiator у яскраво-рожевий колір

Jeep почне фарбувати пікапи Gladiator у яскраво-рожевий колір. Глава бренду в Північній Америці Білл Пеффер…

06.05.2024

ТОП-4 головні ознаки несправності гальмівних колодок

Перевірка стану гальмівних колодок автомобіля перед літнім сезоном особливо важлива, тому що після довгої морозної…

06.05.2024

У США нові Toyota Land Cruiser Prado/250 продають із шаленими дилерськими націнками

Toyota поступово розширює ринки збуту нового покоління свого знаменитого рамного позашляховика Land Cruiser Prado, який…

06.05.2024

Новий Kia Sportage показали на зображеннях без камуфляжу

Sportage залишається найпопулярнішим кросовером у гамі Kia. Продаж машини з кожним роком тільки зростає, а…

06.05.2024

Дослідження: електромобілі виявилися надійнішими за машини з ДВЗ

ADAC опублікував свою статистику поломок за 2024 рік, яка показує, що електромобілі продовжують залишатися надійнішими…

06.05.2024

Китайський автопром зайняв понад 30% світового авторинку

У березні 2024 року на китайські автомобілі припало 33% від загального обсягу світового продажу автомобілів,…

06.05.2024