Експерти розповіли, що спільного у водіїв Subaru, BMW та Porsche

0
142

Незважаючи на різні думки щодо автомобільного маркетингу, він є суттєвим фактором, що сприяє автомобільним аваріям. І існує безліч доказів того, що люди дуже сприйнятливі до добре продуманої реклами. Погодьтеся, що реклама автомобіля, наповнена димом від коліс і контрольованим дрифтом, набагато цікавіша, ніж реклама, що показує, скільки в машині підсклянників.

Нещодавнє дослідження у Великій Британії показало, що власники певних марок автомобілів з більшою ймовірністю стануть причиною ДТП. Йдеться про ретельно проведене дослідження, під час якого було вивчено понад 400 000 автокатастроф у країні. У дослідницькій роботі було враховано такі речі, як типи доріг, на яких сталися аварії, вік винних водіїв та марки автомобілів.

Експерти з’ясували, що кожного разу, коли в цих аваріях були «ризиковані або агресивні маневри», статистика показує, що водії деяких марок автомобілів були більш схильні до відповідальності за них, ніж інші. Так, водії Subaru, BMW та Porsche частіше перевищували швидкість, їздили на червоне світло, незаконно обганяли та ігнорували пішохідні переходи.

Але чому водіїв автомобілів саме цих марок часто звинувачують у неджентельменській поведінці? Адже багато інших автовиробників мають у своїх модельних рядах високопродуктивні автомобілі. Автори дослідження припустили, що з ризикованою поведінкою можуть бути пов’язані деякі автомобільні рекламні ролики, і в цьому є сенс.

За словами одного з авторів дослідження, у даних про ДТП найчастіше зустрічаються марки, реклама та маркетинг яких «прославляють ефективність водіння, мовляв, глянь на мене, я король дорогий». Іншими словами, справа у рекламі, а не в самих машинах. Знову ж таки, до цих результатів слід ставитися з часткою скепсису, оскільки в даних враховувалися лише події, що відбулися в період з 2011 по 2015 рік, а відтоді багато що змінилося, особливо в лінійці трьох брендів, автомобілі яких названі «хуліганськими».

Найгіршою маркою зі статистичної точки зору з трьох виявилася Subaru. Тим часом японський автовиробник більше не пропонує STI, також відому як втілення мрії хлопчика-гонщика, принаймні кілька років тому. Крім того, останні рекламні ролики Subaru більше не обертаються навколо ралійних автомобілів, а натомість фокусуються на сімейних поїздках.

Porsche останнім часом більше зосереджений на закладці цегли для своєї майбутньої лінійки електромобілів та випуску спеціальних моделей. Тобто його маркетинг обертається або навколо ностальгії, або навколо автомобілів без викидів, замість святкувати успіхи в автоспорті на «24 годинах Ле-Мана».

З іншого боку, водії BMW майже завжди асоціювалися із поганим іміджем, і нинішній маркетинг бренду не відхилився від цієї асоціації. Деякі рекламні ролики «M Town», що з’явилися кілька років тому, в основному залучали підлітків і людей, яких не особливо турбує порушення закону в гонитві за «задоволенням від водіння».

Знову ж таки, легко припустити, що багато людей думають, що можуть стати справжніми гонщиками, якщо виберуть машину з величезним антикрилом і яка виглядає так, ніби вона може промчати Нюрбургрингом швидше, ніж ви зможете вимовити назву цієї машини.

Дослідження відповідає на багато питань через кореляцію та статистику, але воно не намагається зобразити ці три автомобільні марки як безвідповідальні з точки зору безпеки дорожнього руху. Хоча це й припускає це.

Однак Subaru першою нагадала людям, що її ралійні дні та пов’язаний з цим маркетинг залишилися у минулому, а її сучасний модельний ряд зосереджений на таких цінностях, як «безпека, можливості та надійність». Porsche навіть пропонує своїм клієнтам досвід водіння треком, щоб вони могли краще зрозуміти і оцінити потужність, яку можуть забезпечити її спорткари. BMW вихваляється дотриманням всіх рекламних норм, і, ймовірно, саме тому M Town зображується як вигадане місце, а не реальний світ.

Зважаючи на все це, регулюючі органи повинні чинити більший тиск у цій галузі. Хлопчики-гонщики справді стають причиною аварій, і багато хто з них мріє про те, щоб їздити на BMW по кільцевій розв’язці, викликати ажіотаж на своїх «крилатих» Porsche на автобані або наслідувати ралійних гонщиків на WRX STI.

Тим не менш, тепер, коли відомі точні дані, можливо, і автовиробникам, і уряду слід зробити більше, щоб звести до мінімуму вплив сучасних маркетингових технологій на окремих людей, які перетворюють улюблені автомобілі на зброю на колесах.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!