Через 60 років після запуску BMW зупинила виробництво двигунів внутрішнього згоряння на заводі у Мюнхені. Цю фабрику перепрофілюють на випуск електромобілів.
У різні часи на заводі виробляли двигуни з числом циліндрів від 4 до 12, останнім випущеним тут двигуном став V8. Однак тепер 8- та 12-циліндрові мотори складатимуть на британському заводі, випуск більш компактних двигунів перенесуть до Австрії.
У виробництві було зайнято приблизно 1,2 тисячі осіб. Їх планується або перенавчити на складання електромобілів, або перевести на інші виробничі об’єкти. Цех, де розташовувалась лінія випуску ДВЗ, переобладнають, на що BMW планує витратити до 400 мільйонів євро. За однією з версій, тут складатимуть електромобілі нового покоління на платформі Neue Klasse. Також на території заводу з’явиться центр випробовування акумуляторів.
Конкретної дати повної відмови від ДВЗ концерн поки не називав, хоча неодноразово заявляв про нарощування випуску електромобілів. Зокрема, платформа Neue Klasse у період з 2025 по 2027 рік стане базою одразу для шести електромобілів.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment