Після багатьох років прискореного зростання продажі електромобілів у Європі, здається, входять у зону сповільнення.
Про це повідомляє Укравтопром.
Відомо, що це пов’язано з тим, що водії чекають кращих, дешевших моделей, які з’являться через два-три роки. Автовиробники вказують на те, що, можливо, настала ера низьких темпів зростання.
Дослідження, проведені глобальними консалтинговими компаніями, стверджують, що за охолодженням попиту криється щось більше, ніж економічна невизначеність європейців.
На їх думку, головними факторами, що стримують споживачів є: відсутність зарядної інфраструктури, побоювання щодо тривалості роботи батареї, висока ціна нового електромобіля та його низька залишкова вартість.
“Багато автомобілістів вважає, що краще чекатиме три роки на наступне покоління електрокарів, ніж купуватиме автомобіль, який швидко втратить цінність” – йдеться в публікації.
Період 2024-2027 рр., через який має пройти ринок електромобілів, експерти з Cox Automotive називають “долиною смерті” – низька залишкова вартість, висока пропозиція та низький попит.
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
У Південній Кореї компанія Renault має власний завод, де нині випускають кросовер Grand Koleos -…
Не всі трансмісії однакові: одні ламаються вже після 100 000 км, інші ж здатні пережити…
Румунський бренд Dacia офіційно представив оновлений Jogger 2026 модельного року - одну з найпрактичніших моделей…
Американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) підбив підсумки нових випробувань і назвав дев'ять моделей 2025-2026…
Leave a Comment