Після багатьох років прискореного зростання продажі електромобілів у Європі, здається, входять у зону сповільнення.
Про це повідомляє Укравтопром.
Відомо, що це пов’язано з тим, що водії чекають кращих, дешевших моделей, які з’являться через два-три роки. Автовиробники вказують на те, що, можливо, настала ера низьких темпів зростання.
Дослідження, проведені глобальними консалтинговими компаніями, стверджують, що за охолодженням попиту криється щось більше, ніж економічна невизначеність європейців.
На їх думку, головними факторами, що стримують споживачів є: відсутність зарядної інфраструктури, побоювання щодо тривалості роботи батареї, висока ціна нового електромобіля та його низька залишкова вартість.
“Багато автомобілістів вважає, що краще чекатиме три роки на наступне покоління електрокарів, ніж купуватиме автомобіль, який швидко втратить цінність” – йдеться в публікації.
Період 2024-2027 рр., через який має пройти ринок електромобілів, експерти з Cox Automotive називають “долиною смерті” – низька залишкова вартість, висока пропозиція та низький попит.
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment