Після багатьох років прискореного зростання продажі електромобілів у Європі, здається, входять у зону сповільнення.
Про це повідомляє Укравтопром.
Відомо, що це пов’язано з тим, що водії чекають кращих, дешевших моделей, які з’являться через два-три роки. Автовиробники вказують на те, що, можливо, настала ера низьких темпів зростання.
Дослідження, проведені глобальними консалтинговими компаніями, стверджують, що за охолодженням попиту криється щось більше, ніж економічна невизначеність європейців.
На їх думку, головними факторами, що стримують споживачів є: відсутність зарядної інфраструктури, побоювання щодо тривалості роботи батареї, висока ціна нового електромобіля та його низька залишкова вартість.
“Багато автомобілістів вважає, що краще чекатиме три роки на наступне покоління електрокарів, ніж купуватиме автомобіль, який швидко втратить цінність” – йдеться в публікації.
Період 2024-2027 рр., через який має пройти ринок електромобілів, експерти з Cox Automotive називають “долиною смерті” – низька залишкова вартість, висока пропозиція та низький попит.
Після приголомшливого Rocket GTS, представленого наприкінці жовтня, Brabus знову дивує - цього разу з Brabus…
Нове покоління Duster вийшло на ринок Європи зовсім недавно і поки що пропонується там під…
Сучасні автомобілі з турбонаддувом вимагають дотримання кількох простих правил, щоб турбокомпресор працював без збоїв. Це…
Скоро Tesla представить нову генерацію Model Y, і останні тести дають уявлення про те, що…
Південнокорейський автомобільний концерн Hyundai розпочав рекламну кампанію свого нового кросовера Ioniq 9, який має стати…
Багато автовласників вважають, що варто обходити стороною заправні станції, на яких щойно розвантажився бензовоз. При…
Leave a Comment