Після багатьох років прискореного зростання продажі електромобілів у Європі, здається, входять у зону сповільнення.
Про це повідомляє Укравтопром.
Відомо, що це пов’язано з тим, що водії чекають кращих, дешевших моделей, які з’являться через два-три роки. Автовиробники вказують на те, що, можливо, настала ера низьких темпів зростання.
Дослідження, проведені глобальними консалтинговими компаніями, стверджують, що за охолодженням попиту криється щось більше, ніж економічна невизначеність європейців.
На їх думку, головними факторами, що стримують споживачів є: відсутність зарядної інфраструктури, побоювання щодо тривалості роботи батареї, висока ціна нового електромобіля та його низька залишкова вартість.
“Багато автомобілістів вважає, що краще чекатиме три роки на наступне покоління електрокарів, ніж купуватиме автомобіль, який швидко втратить цінність” – йдеться в публікації.
Період 2024-2027 рр., через який має пройти ринок електромобілів, експерти з Cox Automotive називають “долиною смерті” – низька залишкова вартість, висока пропозиція та низький попит.
В Україні втрата водійських прав – це справді серйозне покарання. Багато хто думає, що таке…
Італійський автовиробник Lamborghini вирішив перенести запуск свого першого електромобіля на 2029 рік. Як повідомив генеральний…
Популярний спосіб у такій ситуації у жителів холодних регіонів – це обігрів піддону картера машини.…
На дорозі можуть статися різні ситуації. Наприклад, може закінчитися пальне всього за сто метрів від…
У вересні 2022 року Suzuki розпочала продаж в Азії свого нового кросовера Grand Vitara. Автомобіль…
У світі автомобілів є чимало міфів, які давно втратили актуальність або ніколи не мали реального…
Leave a Comment