Після багатьох років прискореного зростання продажі електромобілів у Європі, здається, входять у зону сповільнення.
Про це повідомляє Укравтопром.
Відомо, що це пов’язано з тим, що водії чекають кращих, дешевших моделей, які з’являться через два-три роки. Автовиробники вказують на те, що, можливо, настала ера низьких темпів зростання.
Дослідження, проведені глобальними консалтинговими компаніями, стверджують, що за охолодженням попиту криється щось більше, ніж економічна невизначеність європейців.
На їх думку, головними факторами, що стримують споживачів є: відсутність зарядної інфраструктури, побоювання щодо тривалості роботи батареї, висока ціна нового електромобіля та його низька залишкова вартість.
“Багато автомобілістів вважає, що краще чекатиме три роки на наступне покоління електрокарів, ніж купуватиме автомобіль, який швидко втратить цінність” – йдеться в публікації.
Період 2024-2027 рр., через який має пройти ринок електромобілів, експерти з Cox Automotive називають “долиною смерті” – низька залишкова вартість, висока пропозиція та низький попит.
Компанія Porsche оголосила про рекорд на Шанхайському автодромі в жовтні 2024 року. За даними Xiaomi,…
В Україні багато водіїв звикли самостійно мити, обслуговувати або ремонтувати свої авто у дворах будинків…
Toyota робить черговий крок у бік масштабної електрифікації, оголосивши про партнерство із LG Energy Solution…
Зимове миття машини - це не тільки питання чистоти, але й важливий захід захисту кузова…
Президент США Дональд Трамп анонсував введення нових мит на низку товарів, зокрема 25%-вих мит на…
Toyota представила Urban Cruiser 2025, повністю електричний кросовер, який надійде у продаж у Великій Британії…
Leave a Comment