Новини

Скільки за рік проїжджають власники електромобілів у США – є відповідь

Share

Середньорічний пробіг електромобіля в США приблизно у півтора рази менший, ніж пробіг автомобіля з ДВЗ. Такого висновку дійшли аналітики університету Джорджа Вашингтона, проаналізувавши кілька десятків мільйонів оголошень про продаж машин. Водночас електромобілями, що найбільш активно експлуатуються, виявилися автомобілі марки Tesla.

Середньостатистичний американець проїжджає автомобілем з бензиновим мотором (з урахуванням гібридних машин) 18,7 тисячі кілометрів на рік. Власник електромобіля намотує за той же період у середньому 11,5 тисяч кілометрів. У сегменті кросоверів та позашляховиків розрив трохи менший — 20,8 тисячі кілометрів проти 17 тисяч.

Електромобілі Tesla в середньому проїжджають на рік по 14,1 тисяч кілометрів, тоді як решта — приблизно 10 тисяч.

Аналітики вважають: такий розрив пов’язаний з тим, що електромобілі, як правило, купуються як другий або допоміжний автомобіль у сім’ю. Також відносно невеликі середньорічні пробіги електромобілів пов’язують із побоюваннями їх власників щодо дальності ходу та недостатньою розвиненою зарядною інфраструктурою – порівняно з масивною мережею АЗС для паливних авто. Всі ці фактори, як побоюються дослідники, можуть зменшити позитивний вплив електричного транспорту на екологію, оскільки він масштабується зі зростанням активності експлуатації таких машин.

«Люди часто припускають, що купівля електромобіля корисна для довкілля, і, як правило, так воно і є, але наслідки масштабуються зі збільшенням пробігу. Наше дослідження показує, що нинішнє покоління власників електромобілів не використовує свої авто так часто, як власники автомобілів з бензиновим двигуном. Для максимального ефекту нам потрібні водії з найбільшим пробігом за кермом електромобілів, а не водії з невеликим пробігом», — говорить Джон Хелвестон, співавтор дослідження та співробітник університету Джорджа Вашингтона.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024