Новини

Скільки за рік проїжджають власники електромобілів у США – є відповідь

Share

Середньорічний пробіг електромобіля в США приблизно у півтора рази менший, ніж пробіг автомобіля з ДВЗ. Такого висновку дійшли аналітики університету Джорджа Вашингтона, проаналізувавши кілька десятків мільйонів оголошень про продаж машин. Водночас електромобілями, що найбільш активно експлуатуються, виявилися автомобілі марки Tesla.

Середньостатистичний американець проїжджає автомобілем з бензиновим мотором (з урахуванням гібридних машин) 18,7 тисячі кілометрів на рік. Власник електромобіля намотує за той же період у середньому 11,5 тисяч кілометрів. У сегменті кросоверів та позашляховиків розрив трохи менший — 20,8 тисячі кілометрів проти 17 тисяч.

Електромобілі Tesla в середньому проїжджають на рік по 14,1 тисяч кілометрів, тоді як решта — приблизно 10 тисяч.

Аналітики вважають: такий розрив пов’язаний з тим, що електромобілі, як правило, купуються як другий або допоміжний автомобіль у сім’ю. Також відносно невеликі середньорічні пробіги електромобілів пов’язують із побоюваннями їх власників щодо дальності ходу та недостатньою розвиненою зарядною інфраструктурою – порівняно з масивною мережею АЗС для паливних авто. Всі ці фактори, як побоюються дослідники, можуть зменшити позитивний вплив електричного транспорту на екологію, оскільки він масштабується зі зростанням активності експлуатації таких машин.

«Люди часто припускають, що купівля електромобіля корисна для довкілля, і, як правило, так воно і є, але наслідки масштабуються зі збільшенням пробігу. Наше дослідження показує, що нинішнє покоління власників електромобілів не використовує свої авто так часто, як власники автомобілів з бензиновим двигуном. Для максимального ефекту нам потрібні водії з найбільшим пробігом за кермом електромобілів, а не водії з невеликим пробігом», — говорить Джон Хелвестон, співавтор дослідження та співробітник університету Джорджа Вашингтона.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025