Новини

Скільки за рік проїжджають власники електромобілів у США – є відповідь

Share

Середньорічний пробіг електромобіля в США приблизно у півтора рази менший, ніж пробіг автомобіля з ДВЗ. Такого висновку дійшли аналітики університету Джорджа Вашингтона, проаналізувавши кілька десятків мільйонів оголошень про продаж машин. Водночас електромобілями, що найбільш активно експлуатуються, виявилися автомобілі марки Tesla.

Середньостатистичний американець проїжджає автомобілем з бензиновим мотором (з урахуванням гібридних машин) 18,7 тисячі кілометрів на рік. Власник електромобіля намотує за той же період у середньому 11,5 тисяч кілометрів. У сегменті кросоверів та позашляховиків розрив трохи менший — 20,8 тисячі кілометрів проти 17 тисяч.

Електромобілі Tesla в середньому проїжджають на рік по 14,1 тисяч кілометрів, тоді як решта — приблизно 10 тисяч.

Аналітики вважають: такий розрив пов’язаний з тим, що електромобілі, як правило, купуються як другий або допоміжний автомобіль у сім’ю. Також відносно невеликі середньорічні пробіги електромобілів пов’язують із побоюваннями їх власників щодо дальності ходу та недостатньою розвиненою зарядною інфраструктурою – порівняно з масивною мережею АЗС для паливних авто. Всі ці фактори, як побоюються дослідники, можуть зменшити позитивний вплив електричного транспорту на екологію, оскільки він масштабується зі зростанням активності експлуатації таких машин.

«Люди часто припускають, що купівля електромобіля корисна для довкілля, і, як правило, так воно і є, але наслідки масштабуються зі збільшенням пробігу. Наше дослідження показує, що нинішнє покоління власників електромобілів не використовує свої авто так часто, як власники автомобілів з бензиновим двигуном. Для максимального ефекту нам потрібні водії з найбільшим пробігом за кермом електромобілів, а не водії з невеликим пробігом», — говорить Джон Хелвестон, співавтор дослідження та співробітник університету Джорджа Вашингтона.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW готує нові ексклюзивні моделі для підрозділу M

BMW, відома своїми рідкісними серіями, схоже, хоче зробити ексклюзивні моделі трохи доступнішими, але не менш…

01.07.2025

Як не нашкодити собі під час складання протоколу за порушення ПДР

Складання протоколу за порушення правил дорожнього руху часто стає стресом для водія, проте варто пам'ятати:…

01.07.2025

Toyota представила стильну спецверсію Prius Night Shade з потужним гібридом

Відбулася прем'єра спеціальної версії плагін-гібридного Toyota Prius під назвою Night Shade. Модель вирізняють глянцеві чорні…

01.07.2025

Названо 12 авто, які здатні проїхати 400 000 км без поломок

Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…

01.07.2025

Mazda показала офіційні фото нового покоління CX-5

До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…

01.07.2025

Що робити, коли уникнути аварії неможливо: практичні рекомендації водіям

Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…

01.07.2025