Але саме під час очікування у черзі можна оцінити майстерню та вирішити, чи варто довірити їй своє авто. Водіїв попереджають бути обережними, щоб не стати жертвою обману та неякісної послуги на СТО.
Насамперед автовласникам радять звернути увагу на наявність у майстерні спеціальних інструментів: ключів для демонтажу декоративних ковпаків із маточок та болтів (гайок), гумових простаків для домкрата, упор для коліс, пластикових накладок на лапи монтажного верстата. Варто пам’ятати, що у разі використання працівниками сервісу замість спецінструменту підручних коштів послуга буде неякісною.
Водіям рекомендують подивитися, як шиномонтажники поводяться зі знятими з автомобіля деталями. А також оцінити наскільки правильно механіки затягують болти (гайки) коліс, оскільки зусилля досить точно регламентовано для кожної моделі авто. В ідеалі для цього необхідно використовувати динамометричний ключ. Потрібно пам’ятати, що надмірне зусилля іноді призводить до зриву різьблення та дорогого ремонту.
Не зайве поцікавитися, як балансувальник остаточно закріплює вантажі на диск. В ідеалі вантаж потрібно забивати, коли колесо стоїть на підлозі, але на практиці найчастіше його наживляють на верстаті, а на підлозі тільки остаточно набивають. Забивання грузика “до упору” просто на балансувальному верстаті зіпсує підвіс валу верстата та датчики.
Автовласникам радять придивитися також, які важелі використовують при балансуванні коліс – нові або вже відпрацьовані, зняті з інших коліс.
Часто буває, що у гарячий період працівники СТО працюють безперервно. Відповідно, через природну втому персонал сервісу схильний робити помилки. У такому разі можна поцікавитися, коли людина заступила на зміну або особисто проконтролювала всі маніпуляції майстрів з колесами вашого авто.