Toyota незабаром протестує новий електричний пікап у Таїланді, повідомив виконавчий директор компанії. Це є її останньою спробою збільшити продаж електромобілів у країні, де зростаюча конкуренція з боку китайських автобрендів кидає виклик її домінуванню.
Китайські виробники електромобілів швидко завойовують частку ринку в Таїланді та пообіцяли інвестувати близько 1,5 мільярда доларів у нові виробничі потужності, що є частиною їхнього прагнення до розширення за кордоном на тлі уповільнення продажів на внутрішньому ринку.
Прас Ганеш, виконавчий віце-президент Toyota Daihatsu Engineering & Manufacturing, сказав, що його інженери працюють над адаптацією електричних пікапів до місцевих умов та нарощуванням науково-дослідного потенціалу електромобілів у Таїланді, одному з п’яти глобальних науково-дослідних центрів Toyota.
Найпопулярніший автовиробник у світі представив електричну версію свого популярного пікапа HiLux торік, але поки не сказав, коли почнуться його комерційні продажі.
Його запуск у Таїланді ознаменує собою нову спробу Toyota протистояти зростаючій китайській конкуренції після того, як продажі її електричного позашляховика bz4X, які почалися минулого року, були незначними порівняно з продажами конкурентів, включаючи BYD та Great Wall Motor.
Пікапи мають вирішальне значення для автомобільного ринку Таїланду, на їхню частку припадає майже половина всіх продажів автомобілів у минулому році, і Toyota, за даними дослідницької фірми MarkLines, мала 39% частки ринку в сегменті пікапів за перші дев’ять місяців цього року.
Toyota та її групи інвестували майже 7 мільярдів доларів у Таїланд за останнє десятиліття, і автовиробник повідомив, що розглядає можливість виробництва електромобілів у цій країні.