Categories: Новини

Деякі нові автомобілі можуть покинути український ринок

Share

Припинення поставок та випуску нових автомобілів може статися через початок дії нових європейських норм щодо безпеки автотранспортних засобів.

З першого липня 2018 року для вантажних автомобілів, а з першого січня 2019 року для легкових авто в Україні починають діяти додаткові вимоги Порядку до Правил ЄЕК ООН 13 або 13Н “Системи гальмування” щодо обов’язкового застосування в гальмах всіх транспортних засобів системи електронної курсової стійкості (ESC).

Окрім того, почнуть застосовуватись Правила ЄЕК ООН 94 “Захист у разі фронтального зіткнення” та 95 “Захист у разі бокового зіткнення”. Однак деякі легкові автомобілі, які сьогодні імпортуються в Україну чи виготовляються в нашій країні, не відповідають зазначеним вимогам через особливості конструкції кузова, який розроблявся за часів, коли вимог Правил ЄЕК ООН 94 та 95 ще не існувало.

Таким чином, продаж деяких автомобілів на території України може буди припинено, інформує Всеукраїнська асоціація автовиробників та дилерів ВААІД. На сьогодні точно не вказано, яким саме автомобілям може бути ввімкнено “червоне світло”, однак відомо, які компанії звернулися до ВААІД з пропозицію відкласти ці норми. Це “Укр-УзАвто”, “Запорізький автомобільний завод”, “Богдан Автотрейд”, “Хюндай Україна”, “АвтоМАЗ Україна” та “ДАФ Україна”.

Втім, існує вирішення цієї проблеми. На зустрічі імпортерів та автовиробників в Міністерстві інфраструктури України було прийнято принципове рішення про можливість відтермінування чи відміни вищевказаних вимог.

Зокрема, пропонується норми ЄЕК в частині застосування системи ESC не впроваджувати в Україні взагалі, а норми щодо безпеки 94 та 95 – відтермінувати до кінця 2020 року. Якщо Міністерство інфраструктури вчасно підготує проект змін до свого ж Наказу від 17 серпня 2012 року №521 (який регулює застосування цих норм в Україні), імпорт та виробництво автомобілів в Україну без вказаних систем безпеки буде продовжено.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому варто запускати двигун два рази взимку

Взимку холод та низькі температури створюють серйозні навантаження на автомобіль, особливо якщо він стоїть на…

13.11.2024

BMW розробила інновацію для боротьби з пилом на великих екранах

Великі екрани в салоні автомобілів це красиво. Але на них постійно накопичується пил, доводиться постійно…

13.11.2024

Як об’їхати яму при суцільній розмітці: рекомендації автоюриста

Кожному водієві знайома ситуація, коли на дорозі зустрічаються ями або інші перешкоди. Часто єдиним способом…

13.11.2024

Mitsubishi офіційно представила новий Pajero Sport

У світі, де популярність позашляховиків продовжує зростати, такі моделі, як Mercedes-Benz G-Class, Land Rover Defender…

13.11.2024

Експерт поділився рекомендаціями з підготовки авто до безпечної зимової поїздки

 Наш експерт поділився простими, проте при цьому ефективними правилами підготовки машини до тривалих поїздок у…

13.11.2024

Volvo продовжить випуск моделі XC90 з двигуном внутрішнього згоряння

Багато великих позашляховиків з бензиновими або дизельними двигунами скоро будуть замінені повністю електричними аналогами, але…

13.11.2024