Електротягач Tesla Semi довів перевагу над конкурентами у реальних умовах експлуатації

0
159

Північноамериканська організація NACFE (North American Council for Freight Efficiency) провела тести електричних вантажівок у реальних умовах. Як пише InsideEVs, під час заходу Run on Less 22 машини протягом 18 днів їздили Штатами, виконуючи замовлення. Весь цей час збиралися дані про дальність пробігу, зарядну інфраструктуру, вартість володіння та інші. Найкращою моделлю виявився тягач Tesla Semi.

У середньому Semi проїжджали протягом дня близько 644 кілометрів, після чого могли зарядитись до 80% за 45 хвилин. Один з екземплярів, що належать компанії PepsiCo (один із перших великих покупців тягачів Tesla), під час експерименту долав приблизно 924 кілометри на добу. Для порівняння, результат Nikola Tre – 410 кілометрів, Freightliner eCascadia – 291 кілометр, Volvo VNR Electric – 282 кілометри.

Також один із Tesla Semi зміг за добу проїхати 1732 кілометри, тричі скориставшись 750-кіловатною зарядкою, причому щоразу «підзаправлявся» він лише частково. Також у PepsiCo зазначили, що 60% кілометражу, який намотали їхні вантажівки, припало на машини, завантажені до повної маси понад 32,6 тонни. Це близько до максимально дозволеного показника 37,2 тонни.

Нагадаємо, Tesla представила Semi ще в 2017 році і тоді ж почала збирати попереднє замовлення, але перші клієнтські машини з’явилися лише наприкінці минулого року. На цей час на Гігафабриці в Неваді склали лише кілька десятків тягачів. В перспективі планується довести виробничу потужність до 100 тисяч штук на рік.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!