Автовиробник Ferrari почав приймати криптовалютні платежі за спортивні автомобілі в США і планує поширити цю схему на Європу.
За словами представників Ferrari, це рішення є відповіддю на попит ринку та дилерів, оскільки багато клієнтів компанії інвестують у криптовалюту.
За словами Енріко Галлієра, директора з маркетингу та комерції Ferrari, ці запити надходять від молодих інвесторів, які створили свої статки в криптовалюті.
У першій половині цього року Ferrari відвантажила понад 1 800 автомобілів в американський регіон, включаючи США.
Відповідно, Ferrari призначила BitPay, одного з найбільших криптовалютних платіжних процесорів, для початкового етапу в США, щоб забезпечити транзакції в Bitcoin, Ethereum і USDC.
Італійська компанія, яка у 2022 році продасть 13 200 автомобілів вартістю від понад 200 000 до 2 мільйонів євро, планує розширити криптовалютну схему на Європу до першого кварталу наступного року, а потім і на інші регіони, де криптовалюти приймаються на законних підставах.
Європа, Близький Схід та Африка є найбільшими регіонами збуту Ferrari, на які припадає 46% автомобілів, поставлених у першому півріччі.
Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…
Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…
Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Варіаторні коробки передач вже стали звичайним елементом сучасних автомобілів, але навколо них досі існує багато…
Leave a Comment