Новини

Volvo представила енергоефективний концептуальний тягач SuperTruck 2

Світ вантажівок став надто конкурентоспроможним, особливо після того, як Tesla, Mercedes-Benz та Volvo перенесли свою боротьбу із сегмента легкових автомобілів до сегменту дорожніх гігантів. Тепер Volvo розробила концепцію SuperTruck 2, і це одна з найефективніших вантажівок у світі. Все, що йому потрібне, це потрапити у виробництво.

Ще в 2016 році компанія Volvo Trucks вирушила в цю захоплюючу «пригоду». Міністерство енергетики США поставило перед виробником завдання створити електричний вантажний автомобіль, який був би на 100% ефективніший за інших. Volvo не поспішала і повернулася з проектом, який перевершує очікування та цілі, поставлені 7 років тому.

Футуристичний зовнішній вигляд нової вантажівки Volvo це не просто вибір, зроблений в ім’я дизайну. Виробник, який працював у співпраці з Міністерством енергетики, пояснює, що більша частина досягнутої ефективності обумовлена ​​покращеною аеродинамікою та якіснішими матеріалами, які зробили SuperTruck 2 ефективнішим за аналогічний тягач 2009 року, на основі якого він був створений. Кабіна має ідеальну клиноподібну форму та закруглене лобове скло. Обтічники та хвостова частина причепа забезпечують на 50% менше опору, ніж у базового SuperTruck 1.

SuperTruck 2 продемонстрував економію палива на 170% краще, ніж у SuperTruck 1. Вантажівка, яку побудувала Volvo, також легше, оскільки виробник використав композитний карданний вал. Крім того, він зменшив кількість осей, щоб утримувати вагу під контролем. Коротша кабіна означає менше матеріалу і, як наслідок, менша вага. Volvo також замінила традиційні дзеркала на капоті та кабіні удосконаленою системою камер, що дозволило знизити опір більш ніж на 4%.

Volvo SuperTruck 2 оснащений 48-вольтовою м’якою гібридною системою, яка відіграє роль стартера-генератора і допомагає підтримувати всі функції в робочому стані без необхідності зупинки двигуна на холостому ходу протягом тривалого періоду часу.

В даний час ми маємо справу тільки з концептуальною вантажівкою, але Volvo вже використовує технології, які вже перевірені на основі цієї концепції в серійних вантажівках. У компанії стверджують, що хотіли перевірити приріст ефективності за межами аеродинамічної труби у реальному світі. І саме на цьому етапі розробки команда проекту зосередилася зараз.

Volvo SuperTruck 2 публічно дебютує на конференції та виставці менеджменту Американської асоціації вантажоперевізників 2023 року, яка проходитиме з 14 по 17 жовтня в Остіні, штат Техас.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Volvo

Останні записи

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025