Новини

Volvo представила енергоефективний концептуальний тягач SuperTruck 2

Світ вантажівок став надто конкурентоспроможним, особливо після того, як Tesla, Mercedes-Benz та Volvo перенесли свою боротьбу із сегмента легкових автомобілів до сегменту дорожніх гігантів. Тепер Volvo розробила концепцію SuperTruck 2, і це одна з найефективніших вантажівок у світі. Все, що йому потрібне, це потрапити у виробництво.

Ще в 2016 році компанія Volvo Trucks вирушила в цю захоплюючу «пригоду». Міністерство енергетики США поставило перед виробником завдання створити електричний вантажний автомобіль, який був би на 100% ефективніший за інших. Volvo не поспішала і повернулася з проектом, який перевершує очікування та цілі, поставлені 7 років тому.

Футуристичний зовнішній вигляд нової вантажівки Volvo це не просто вибір, зроблений в ім’я дизайну. Виробник, який працював у співпраці з Міністерством енергетики, пояснює, що більша частина досягнутої ефективності обумовлена ​​покращеною аеродинамікою та якіснішими матеріалами, які зробили SuperTruck 2 ефективнішим за аналогічний тягач 2009 року, на основі якого він був створений. Кабіна має ідеальну клиноподібну форму та закруглене лобове скло. Обтічники та хвостова частина причепа забезпечують на 50% менше опору, ніж у базового SuperTruck 1.

SuperTruck 2 продемонстрував економію палива на 170% краще, ніж у SuperTruck 1. Вантажівка, яку побудувала Volvo, також легше, оскільки виробник використав композитний карданний вал. Крім того, він зменшив кількість осей, щоб утримувати вагу під контролем. Коротша кабіна означає менше матеріалу і, як наслідок, менша вага. Volvo також замінила традиційні дзеркала на капоті та кабіні удосконаленою системою камер, що дозволило знизити опір більш ніж на 4%.

Volvo SuperTruck 2 оснащений 48-вольтовою м’якою гібридною системою, яка відіграє роль стартера-генератора і допомагає підтримувати всі функції в робочому стані без необхідності зупинки двигуна на холостому ходу протягом тривалого періоду часу.

В даний час ми маємо справу тільки з концептуальною вантажівкою, але Volvo вже використовує технології, які вже перевірені на основі цієї концепції в серійних вантажівках. У компанії стверджують, що хотіли перевірити приріст ефективності за межами аеродинамічної труби у реальному світі. І саме на цьому етапі розробки команда проекту зосередилася зараз.

Volvo SuperTruck 2 публічно дебютує на конференції та виставці менеджменту Американської асоціації вантажоперевізників 2023 року, яка проходитиме з 14 по 17 жовтня в Остіні, штат Техас.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Volvo

Останні записи

Opel відмовилася від жорстких термінів переходу на електромобілі

Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…

26.08.2025

Як за мінімальні гроші покращити шумоізоляцію авто

Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…

26.08.2025

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025