Categories: Концепти

Колишній дизайнер Aston Martin представив розкішного конкурента Tesla Model S

Share

Дизайнер Хенрік Фіскер показав на виставці в США електрокар Fisker Emotion із запасом ходу 650 кілометрів.

Седан побудовано з використанням алюмінію та карбону. Доступ до салону відкривають двері типу “крила метелика”, пише The Verge.

“Можливо, нормою було б почати з позашляховика, як всі ці інші розкішні стартапи. Можливо, нормою були б звичайні двері. Але ми тут зробили унікальні двері. Ми хотіли зробити щось нетрадиційне, щоб показати, який ми бренд. Ми хотіли бути нонконформістами “, – зізнався Хенрік Фіскер на презентації новинки.

Повнопривідний електромобіль оснащується акумулятором на 143 кВт/год, що забезпечує запас ходу до 650 км, тобто 400 миль без підзарядки. Серійні Fisker Emotion отримають функцію швидкої зарядки, що дозволяє зарядити машину на 200 км шляху за дев’ять хвилин.

“Я думав, що нам потрібен більший діапазон ходу, ніж у конкурентів. Я відчував, що 400 миль буде достатньо, щоб зламати психологічний бар’єр для власників, які були стурбовані тим, що купили повністю електричний автомобіль”, – заявив Фіскер.

У салоні встановлено ​​повністю цифрову приладову панель, а також два великих дисплея інформаційно-розважального комплексу. За додаткову плату електрокар можна буде укомплектувати ще одним 27-дюймовим монітором для задніх пасажирів.

“Раніше розкіш визначалася тим, скільки кнопок у вас було. Я думаю, що зараз розкіш визначається тим, наскільки великі у вас сенсорні екрани всередині. Але, кзрештою, коли ми дивимося на всі екрани, ми все одно хочемо побачити деякі конструкції дійсно високої якості”, – сказав Хенрик Фіскер.

Як відзначають, журналісти, дизайн автомобіля не дає забути, що раніше Фіскер створив BMW Z8 і Aston Martin V8 Vantage. При цьому стиль роботи дизайнера відрізняється від інших творців електрокарів. Зокрема, Хенрік Фіскер зізнався, що одним з етапів розробки машини залишається створення повнорозмірної глиняної моделі авто.

Продаж Fisker Emotion має розпочатися в 2019 році. Вартість базової версії нового електромобіля стартує від $129,9 тисяч.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У мережу просочилися подробиці про майбутні BMW i3 та iM3

BMW готує масштабне оновлення для 3-ї серії: вже у 2026 році з'явиться повністю електрична версія…

24.06.2025

Експерт розповів, як зробити літні поїздки комфортними для водія

Щоб літні поїздки не перетворилися на проблеми, важливо заздалегідь підготувати автомобіль. Особливо варто звернути увагу…

24.06.2025

Mazda підтвердила розробку нового спорткара з роторним двигуном

Mazda офіційно підтвердила розробку нового спортивного автомобіля з роторним двигуном, який буде представлений одночасно з…

24.06.2025

Mercedes представив потужний кросовер із чотирициліндровим двигуном (ФОТО)

Кросовери, особливо оснащені 4-циліндровим двигуном, не можуть їхати так само, як суперкари, а тим паче…

24.06.2025

Tesla запустила тестування роботаксі в Остіні: без водія, але з оператором

Tesla без зайвого шуму запустила тестування свого сервісу роботаксі в Остіні (Техас), проте поки що…

24.06.2025

Що загрожує водієві за ігнорування вимоги поліції зупинитися

В Україні передбачена відповідальність за ігнорування вимоги поліцейського зупинити транспортний засіб. У 2025 році за…

24.06.2025