Концепти

Porsche представив концепт електромобіля Vision Turismo

Німецька марка представила концептуальну версію електромобіля, який став прабатьком для серійного седана Taycan. Спереду, машина схожа на 918 Spyder, а в задній частині – на Panamera.

14 вересня 2015 року компанія Porsche здивувала всіх тих, хто прийшов на Франкфуртський автосалон. Компанія показала концептуальний електромобіль Mission E. Приблизно чотири роки по тому, Mission E перетворився в повністю електричний седан Taycan. Примітно, але на етапі розробки цього авто був ще один концепт, який міг дуже сильно вплинути на зовнішній вигляд серійного електричного седана. Йдеться про Vision Turismo, який “сягає своїм корінням” в набагато більш стару концепцію.

Це тому, що ця модель виконана в масштабі 1: 1 заснована на 918 Spyder, останнього гіперкара Porsche, який ми вперше побачили в концептуальному вигляді ще в 2010 році на Женевському автосалоні.

Серійна версія була представлена приблизно три з половиною роки по тому у Франкфурті. Головний дизайнер компанії Майкл Мауер проходив повз ескізу 918, і здавалося, що у гіперкара є задні двері, що відразу викликало його інтерес.

«Проходячи повз, я побачив схематичне зображення Porsche 918 на креслярській дошці дизайнера в нашій студії. Лінія була перемальована фломастером, щоб чітко показати падаючий контур даху. Краєм ока це виглядало так, як ніби це шарнір задніх дверей. Я був вражений! 

Його першою думкою було з’ясувати, куди краще було б встановити двигун – можливо, посередині, але він також не виключив варіант із заднім розташуванням двигуна для потенційного 911 з реально використовуваними задніми сидіннями. Розмовляючи з рештою команди дизайнерів, Майкл Мауер і його колеги в кінці кінців прийшли до висновку, що повністю електричний мотор буде найбільш підходящим варіантом.

Дивлячись на цю масштабну модель 960 Turismo, легко помітити, що дизайн передньої панелі в значній мірі натхненний 918 Spyder. Задня частина з повнорозмірною світлодіодним смугою схожа на те, що ви знайдете на нинішній Panamera, а також на інших моделях Porsche. 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

М’яка зима чи ожеледиця: чи достатньо шин M+S для українських доріг

Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…

04.12.2025

Dacia готує новий універсал C-Neo: перші подробиці та характеристики

Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…

04.12.2025

Toyota готує нову Corolla Touring у гібридному та електричному варіантах

Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…

04.12.2025

Названо п’ять найбільш недооцінених автомобілів 2010-х років

Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…

04.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримав сенсорне управління замість кнопок

Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…

04.12.2025

Як захистити автомобіль від корозії та примерзання взимку

Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…

04.12.2025