Компанія Nissan опублікувала офіційний тизер кросовера Qashqai 3-го покоління. Машина, як повідомляє прес-служба Nissan Europe, побудована на модульній платформі CMF-C альянсу Renault-Nissan.
У конструкції нового Nissan Qashqai застосовуються сучасні полегшені матеріали, а також нові технології штампування і зварювання, які покликані збільшити жорсткість кузова автомобіля і одночасно знизити вагу. Так, Qashqai 3-го покоління вперше в історії моделі отримає задні двері, яка виготовляється з композитного матеріалу. Одна тільки ця деталь, як заявляють в компанії, дозволить заощадити 2,6 кг спорядженої маси. Ще 21 кг дозволять «скинути» бічні двері, крила і капот з алюмінію, пише Движок.
Частка високоміцних сортів сталі в конструкції кузова нового кросовера збільшена в порівнянні з колишньою моделлю до 50%. В цілому кузов машини став на 60 кг легше і на 41% жорсткіше.
Завдяки платформі CMF-C новий Nissan Qashqai отримає перероблену підвіску з перенастроює стійками McPerson на осі спереду. Тип задньої підвіски залежить від типу приводу і розміру коліс. Автомобіль з переднім приводом, розрахований на установку дисків діаметром до 19 дюймів включно, буде оснащений напівзалежної задньою підвіскою з торсіонної балкою. Повнопривідна машина буде комплектуватися 20-дюймовими дисками і отримає незалежну «многоричажка». Остання, як уточнюють в компанії, буде кріпитися до підрамника через спеціальні втулки, які покликані знижувати шуми і вібрації, що передаються від дороги. Новий Nissan Qashqaiотримає також модернізовану систему рульового управління. За рахунок неї машина, за заявою виробника, буде краще реагувати на керуючі дії водія, кермо стане більш інформативним, до того ж в системі знизиться внутрішнє тертя.
У моторній гамі версії для Європи нового Qashqai з’являться 2 гібридних двигуна на базі модернізованої 1,3-літровою бензиновою турбированной силової установки, спільно розробленої, концернами Daimler AG і Renault-Nissan .
Перший силовий агрегат буде являти собою так званий «помірний» або «м’який» гібрид з «доважком» у вигляді стартер-генератора з ремінним приводом і літій-іонною акумуляторною батареєю. Другий мотор з фірмовою технологією e-POWER отримає систему повністю електричного приводу: колеса будуть обертатися виключно за рахунок електродвигуна, а ДВС, які не з’єднаний з колесами, буде виконувати роль генератора, службовця джерелом енергії для електромотора і батареї. Повні технічні характеристики нового Nissan Qashqai будуть опубліковані пізніше.
Прем’єра Nissan Qashqai 3-го покоління запланована на весну наступного року.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment