В мережі показали ефектний шведсько-китайський концепт-кар Polestar Precept (фото, відео)

0
419

У лютому поточного року молодий шведсько-китайський преміум-бренд Polestar представив яскравий електричний концепт Precept, місія якого полягала в тому, щоб продемонструвати напрямок розвитку свого фірмового дизайну. 6 квітня виробник опублікував нові фото і відео концепту, а також пояснив, як цей прототип співвідноситься з майбутньою третьою серійною моделлю Polestar 3.

Нагадаємо, Polestar – це спільний бренд шведської Volvo Cars і китайського холдингу Geely (який, втім, володіє фірмою Volvo Cars з 2010 року).

«Precept показує, в якому напрямку ми рухаємося – не тільки в частині дизайну, але і в частині цифрових рішень і екологічно чистих технологій. Precept – це наше майбутнє, причому реалістичне, а не щось з наукової фантастики », – заявив в інтерв’ю британському Autocar Томас Інгенлат (Thomas Ingenlath).

Перші дві серійні моделі бренду – купе «1» і фастбек «2» – з точки зору дизайну базувалися на фірмовому стилі Volvo. Фастбек Precept демонструє бажання наділити майбутні автомобілі Polestar самостійним стилем, який не має нічого спільного з Volvo.

«У серійного Polestar 3 не буде такого ж типу кузова, як Precept, оскільки він являє собою аеродинамічний кросовер. Але це фіксація ідей, щоб підготувати споживачів до наступного кроку, яким якраз буде «трійка», – пояснив ресурсу Motor1 сенс концепту Максиміліан Міссоні, шеф-дизайнер Polestar.

Екстер’єр Precept характеризується максимально обтічну форму кузова, просто чистими поверхнями і лаконічними лініями. Спереду, де у звичайних автомобілів решітка радіатора, у Precept використаний блок під назвою SmartZone, він об’єднує два радара і відеокамеру високої роздільної здатності. Фари Precept мають T-образну конфігурацію і виконані на світлодіодах.

 

У салоні використані два дисплея – вертикальний 15-дюймовий екран в центрі і 12,5-дюймовий для водія. Обидва вони працюють під управлінням ОС Android. Дверні панелі і основа сидінь зроблені з інноваційного композиту на основі льняного волокна, він дозволив знизити масу деталей на 50% в порівнянні з пластиком і на 80% – в порівнянні зі звичайними матеріалами. Для оздоблення сидінь використаний 3D-трикотаж, сировиною для якого послужили перероблені ПЕТ-пляшки. Валики і підголовники виготовлені з переробленого коркового вінілу, килими зроблені з рибальських сіток.

Довжина колісної бази Polestar Precept становить 3100 мм, що на 160 мм більше, ніж у Volvo S90. Очікується, що габарити серійного Polestar 3 перевищуватимуть оні у флагманського седана Volvo.

Даних про силові установках Polestar 3 поки немає. Цілком можливо, що в цьому відношенні новинка повторить свого молодшого побратима – Polestar 2 . Останній, нагадаємо, базується на платформі Volvo CMA і оснащується двома електромоторами сумарною потужністю 408 к.с., а також батареєю ємністю 78 кВт * год.

Публічний дебют серійного Polestar 3 відбудеться в 2021 році.

Штаб-квартира Polestar розташовується в Гетеборзі, Швеція, там же автомобілі розробляють. Але виробництво Polestar ведеться в Китаї. З серпня 2019 року серійно випускалася тільки одна модель Polestar – спорткупе «1», в кінці березня стартувало виробництво другої моделі – крос-фастбека «2».

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.