Щомісячна абонентська плата за підігрів сидінь виявилася незатребуваною серед власників BMW. У недавньому інтерв’ю Пітер Нота, член ради директорів автовиробника з продажу та маркетингу, сказав, що компанія більше не планує пропонувати передплату на активацію підігріву сидінь автомобіля.
Нота сказав Autocar, що «визнання користувачів не таке високо» для сервісу, додавши, що клієнти відчували, що вони платять подвійну ціну. Компанія не повністю відмовляється від підписок, натомість зосередившись на програмному забезпеченні та продуктах, пов’язаних з послугами, наприклад, на функціях допомоги водієві та паркуванню. Клієнти BMW більш відкриті для передплати цих пропозицій після покупки автомобіля, і компанія бачить потенціал.
Послуги з передплати колись базові функції автомобіля є новими для галузі. Зростаюче оцифрування сучасних автомобілів дозволяє автовиробникам впроваджувати більше послуг, пов’язаних із програмним забезпеченням, і платний доступ до водіння та володіння, оскільки компанії шукають нові джерела доходів.
Споживачам не подобається такий підхід, але вони й не проти цих платних функцій, йдеться у дослідженні S&P Global Mobility, проведеному на початку цього року. З’ясувалося, що споживачі дуже хочуть такі функції, як покращена навігація та передові системи допомоги водієві, і готові підписатися на них, але оплата підігріву сидінь та функції дистанційного запуску викликала менший інтерес.