Авто

Volkswagen представив у Німеччині оновлений кросовер Tiguan

Оновлений Tiguan був анонсований раніше, але модель ще не готова до свого великого дебюту. Однак, це не завадило Volkswagen показати закамуфльований прототип на Мюнхенському автосалоні.

Оновлений Tiguan, дебют якого відбудеться вже восени, матиме більш висококласний дизайн. Навіть із камуфляжем ви можете бачити, що жорсткі лінії були замінені м’якими згинами та плавними поверхнями. До них приєднується мінімалістична решітка радіатора, яка може бути оточена доступними матричними фарами.

Кросовер також виріс у розмірах, оскільки він приблизно на 3 см довший за свого попередника. Тим не менш, Volkswagen раніше заявляв, що «висота, ширина і колісна база залишаються майже ідентичними» моделі.

Салон слід по стопах оновленого Passat і оснащений цифровою панеллю приладів, а також доступною 15-дюймовою інформаційно-розважальною системою. Volkswagen поки не розкриває деталі, але ми не здивуємося, виявивши в базовій моделі 10,25-дюймову цифрову панель приладів і 12,9-дюймовий тачскрин інформаційно-розважальної системи.

Також можна побачити оновлену центральну консоль, оскільки важіль перемикання передач було перенесено на кермову колонку. Це не єдина зміна, оскільки кросовер оснащений поворотним контролером з міні-екраном, який можна використовувати для вибору режимів руху, регулювання гучності і навіть зміни кольору атмосферного підсвічування.

Покупці також знайдуть новий акустичний пакет і доступні передні ergoActive сидіння з десятикамерною функцією точкового масажу. Крім того, вантажопідйомність зростає до 652 літри, тобто обсяг багажника зріс на 37 літрів.

Оновлений Tiguan побудований на платформі MQB evo і пропонуватися з гібридними, гібридними, що підключаються, бензиновими і дизельними силовими агрегатами. Деякі з них, ймовірно, будуть використовуватися в новому Passat, і Volkswagen зазначив, що ми можемо очікувати 1,5-літровий TSI потужністю 174 к.с., а також м’який гібридний варіант потужністю 148 к.с. Гібрид, що підключається, обіцяє запас ходу тільки на електротязі до 100 км.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

BMW X4 знімають з виробництва: остаточне рішення

У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…

04.10.2025

Електрокросовер Hyundai Kona отримав колекційну версію Mauna Loa

Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…

04.10.2025

У яких випадках краще продати авто, ніж ремонтувати

Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…

04.10.2025

Експерт пояснив, як продовжити термін роботи варіатора до 300 тис. км.

CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…

04.10.2025

Найцікавіші автомобілі з механічною коробкою до $10 тисяч

Ручна коробка поступово зникає з нових автомобілів, але на вторинному ринку вона ще доступна. Продавці…

04.10.2025

Nissan відкликає старі моделі Leaf через ризик перегріву акумулятора

Національне управління безпекою дорожнього руху США (NHTSA) оголосило відгук електромобілів Nissan Leaf 2021 та 2022…

04.10.2025