Авто

Volkswagen представив у Німеччині оновлений кросовер Tiguan

Оновлений Tiguan був анонсований раніше, але модель ще не готова до свого великого дебюту. Однак, це не завадило Volkswagen показати закамуфльований прототип на Мюнхенському автосалоні.

Оновлений Tiguan, дебют якого відбудеться вже восени, матиме більш висококласний дизайн. Навіть із камуфляжем ви можете бачити, що жорсткі лінії були замінені м’якими згинами та плавними поверхнями. До них приєднується мінімалістична решітка радіатора, яка може бути оточена доступними матричними фарами.

Кросовер також виріс у розмірах, оскільки він приблизно на 3 см довший за свого попередника. Тим не менш, Volkswagen раніше заявляв, що «висота, ширина і колісна база залишаються майже ідентичними» моделі.

Салон слід по стопах оновленого Passat і оснащений цифровою панеллю приладів, а також доступною 15-дюймовою інформаційно-розважальною системою. Volkswagen поки не розкриває деталі, але ми не здивуємося, виявивши в базовій моделі 10,25-дюймову цифрову панель приладів і 12,9-дюймовий тачскрин інформаційно-розважальної системи.

Також можна побачити оновлену центральну консоль, оскільки важіль перемикання передач було перенесено на кермову колонку. Це не єдина зміна, оскільки кросовер оснащений поворотним контролером з міні-екраном, який можна використовувати для вибору режимів руху, регулювання гучності і навіть зміни кольору атмосферного підсвічування.

Покупці також знайдуть новий акустичний пакет і доступні передні ergoActive сидіння з десятикамерною функцією точкового масажу. Крім того, вантажопідйомність зростає до 652 літри, тобто обсяг багажника зріс на 37 літрів.

Оновлений Tiguan побудований на платформі MQB evo і пропонуватися з гібридними, гібридними, що підключаються, бензиновими і дизельними силовими агрегатами. Деякі з них, ймовірно, будуть використовуватися в новому Passat, і Volkswagen зазначив, що ми можемо очікувати 1,5-літровий TSI потужністю 174 к.с., а також м’який гібридний варіант потужністю 148 к.с. Гібрид, що підключається, обіцяє запас ходу тільки на електротязі до 100 км.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Dacia Jogger отримала одну зірку Euro NCAP, але залишилася привабливою для сімей

Коли Dacia Jogger вперше протестували на Euro NCAP, він отримав лише одну зірку, бо виробник…

26.11.2025

Як не потрапити на шахраїв при покупці шин онлайн

В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…

26.11.2025

Toyota оновила Corolla перед виходом нового покоління у 2026 році

Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…

26.11.2025

Ford готує дешевші електрокари завдяки інноваційним методам виробництва

Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…

26.11.2025

В Україні почастішали штрафи для пішоходів за порушення ПДР

В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…

26.11.2025

Skoda показала футуристичний електроконсепт із відсилкою до Superb (фото)

Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…

26.11.2025