Авто

Дебютував новий універсал для бездоріжжя Mercedes-Benz E-Class

Mercedes-Benz представив новий варіант своєї моделі E-Class – крос-універсал All-Terrain. Цей позашляховий автомобіль був представлений на автосалоні в Мюнхені, Німеччина. E-Class All-Terrain відрізняється від звичайного універсала S214 обважуванням, специфічними колісними дисками та збільшеним дорожнім просвітом. Вперше Mercedes-Benz пропонує цю модель із бензиновим двигуном: версію E 450 із шестициліндровим мотором продаватимуть у Північній Америці. У Європі покупці зможуть обирати між дизельними гібридами, такими як E 220 d та E 300 de.


E-Class All-Terrain буде доступний лише у повнопривідній версії з пневматичною підвіскою. Порівняно зі звичайним універсалом, його висота збільшена на 28 міліметрів, а ширина на 24 міліметри. Для впевненої їзди поза асфальтом автомобіль оснащений більшими колесами діаметром від 18 до 20 дюймів, захисним пластиковим обважуванням та електронними помічниками, включаючи функцію «прозорого» капота.

У Європі новий крос-універсал буде доступний із 2,0-літровим дизельним двигуном. Модель E 220 d матиме 197 кінських сил і 440 Нм моменту, що крутить, а 48-вольтовий стартер-генератор додасть ще 23 кінських сили і 205 Нм при розгоні. Гібридна версія E 300 de також буде оснащена тим же дизельним двигуном, але з додаванням 129-сильного електродвигуна. Максимальна потужність цієї системи складе 313 кінських сил та 700 Нм, що дозволить автомобілю проїхати до 102 кілометрів на електриці завдяки батареї ємністю 19,5 кіловат-години.


Найпотужнішою версією E-Class All-Terrain буде E 450 з 3,0-літровим шестициліндровим двигуном та помірно-гібридною системою (23 кінські сили та 205 Нм). Цей бензиновий агрегат розвиває 381 кінську силу і 500 Нм моменту, що крутить, що дозволяє розганятися до 100 кілометрів на годину всього за 4,7 секунди. Витрата палива становитиме від 7,9 до 8,7 літрів на 100 кілометрів у змішаному циклі WLTP.

Продаж нового Mercedes-Benz E-Class All-Terrain розпочнеться в першому кварталі 2024 року. Також будуть доступні різні аксесуари, такі як тягово-зчіпний пристрій або багажник для велосипедів, які можна буде вибрати за допомогою конфігуратора.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025