Авто

Дебютував новий універсал для бездоріжжя Mercedes-Benz E-Class

Mercedes-Benz представив новий варіант своєї моделі E-Class – крос-універсал All-Terrain. Цей позашляховий автомобіль був представлений на автосалоні в Мюнхені, Німеччина. E-Class All-Terrain відрізняється від звичайного універсала S214 обважуванням, специфічними колісними дисками та збільшеним дорожнім просвітом. Вперше Mercedes-Benz пропонує цю модель із бензиновим двигуном: версію E 450 із шестициліндровим мотором продаватимуть у Північній Америці. У Європі покупці зможуть обирати між дизельними гібридами, такими як E 220 d та E 300 de.


E-Class All-Terrain буде доступний лише у повнопривідній версії з пневматичною підвіскою. Порівняно зі звичайним універсалом, його висота збільшена на 28 міліметрів, а ширина на 24 міліметри. Для впевненої їзди поза асфальтом автомобіль оснащений більшими колесами діаметром від 18 до 20 дюймів, захисним пластиковим обважуванням та електронними помічниками, включаючи функцію «прозорого» капота.

У Європі новий крос-універсал буде доступний із 2,0-літровим дизельним двигуном. Модель E 220 d матиме 197 кінських сил і 440 Нм моменту, що крутить, а 48-вольтовий стартер-генератор додасть ще 23 кінських сили і 205 Нм при розгоні. Гібридна версія E 300 de також буде оснащена тим же дизельним двигуном, але з додаванням 129-сильного електродвигуна. Максимальна потужність цієї системи складе 313 кінських сил та 700 Нм, що дозволить автомобілю проїхати до 102 кілометрів на електриці завдяки батареї ємністю 19,5 кіловат-години.


Найпотужнішою версією E-Class All-Terrain буде E 450 з 3,0-літровим шестициліндровим двигуном та помірно-гібридною системою (23 кінські сили та 205 Нм). Цей бензиновий агрегат розвиває 381 кінську силу і 500 Нм моменту, що крутить, що дозволяє розганятися до 100 кілометрів на годину всього за 4,7 секунди. Витрата палива становитиме від 7,9 до 8,7 літрів на 100 кілометрів у змішаному циклі WLTP.

Продаж нового Mercedes-Benz E-Class All-Terrain розпочнеться в першому кварталі 2024 року. Також будуть доступні різні аксесуари, такі як тягово-зчіпний пристрій або багажник для велосипедів, які можна буде вибрати за допомогою конфігуратора.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Ford запатентував систему, що об’єднує салон і кузов у майбутніх пікапах

Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…

31.10.2025

Експерти назвали ТОП-6 найдешевших пікапів у США

Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…

31.10.2025

У Японії обрали фіналістів на звання найкращого авто року

У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…

31.10.2025

Топ-7 непомітних причин, чому ви втомлюєтеся за кермом швидше, ніж здається

Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…

31.10.2025

Експерт розповів, коли саме варто переходити на зимові шини

За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…

31.10.2025

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025