Електрокросовіри Audi Q8 e-tron виявилися на 26–32% далекобійнішими за своїх попередників

0
389

Електрокросовери Audi Q8 e-tron та Q8 Sportback e-tron отримали оцінку запасу ходу від Агентства з охорони довкілля США (EPA). Видання InsideEVs порівняло нові цифри з показниками дорестайлінгових моделей, що представлені на американському ринку: в окремих випадках дальність пробігу зросла майже на третину. В основному це пов’язано із збільшеною ємністю батареї.

У EPA оцінили двомоторний кросовер і крос-купе з новою батареєю на 114 кіловат-годин, які на європейському ринку позначаються індексом 55. Так, Q8 e-tron на 20-дюймових дисках має проїжджати на одному заряді 459 кілометрів. Це на 95 кілометрів більше (плюс 26%), ніж у дорестайлінгового e-tron із блоком акумуляторів на 95 кіловат-годин.

Q8 Sportback e-tron в аналогічному виконанні має запас ходу 476 км — на 114 км більше (плюс 32%), ніж у попередника. Та сама модель на 19-дюймових дисках з опційним пакетом Ultra зможе подолати 483 кілометри.

В Європі ці електромобілі також мають модифікацію Q8 50 з батареєю меншої ємності, але в Штатах її не пропонують. Тримоторні SQ8 для Америки анонсовані, проте в EPA їх поки що не протестували.

Під час модернізації, що супроводжувалася зміною назв, електрокросоверам також переглянули зовнішність, додали нові аеродинамічні елементи, замінили задній електромотор на двомоторних версіях, переналаштували систему кермування і підвіску, а також збільшили потужність зарядного струму зі 120-150 до 150-170 кВт залежно від модифікації.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!