Кросовери — популярний сегмент автомобільного ринку. Експерти фахового видання AUTO BILD провели тестування багатьох моделей, щоб визначити, які саме краще не купувати. Було підведено підсумки результатів випробувань щорічного рейтингу.
Це відбувається на основі ретельних досліджень всіх технічних вузлів автомобілів. Вони їздять до 100 000 км, після чого їх розбирають для огляду «нутрощів». Загалом було визначено 26 кросоверів, але наведемо з загальної кількості п’ятірку тих, які відстають найбільше:
- Subaru XV 2.0D Exclusive — 26 місце;
- Audi Q3 2.0 TDI Quattro — 25 місце;
- Citroen C4 Cactus PureTech 110 — 24 місце;
- Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip — 23 місце;
- Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4 Titanium — 22 місце.
Subaru XV 2.0D Exclusive — люксовий кросовер. Здавалося б, що такий точно має бути еталонним щодо надійності. За результати дослідження було виявлено, що в автівки передчасно було зношене шасі, на якій з’явилася корозія. Також були й інші мінуси. З урахуванням даних експерти поставили машині 4-.
Audi Q3 2.0 TDI Quattro — компактний кросовер. На позначці пробігу в 27 000 км в машині кілька разів в аварійний режим переходив датчик рівня кисню у газовій суміші чи рідині. На наступному етапі до 51 000 км зламався радіатор рециркуляції відпрацьованих газів. А далі ще й коробку передач довелося міняти. Машина точно не варта своїх грошей з такими проблемами, тому загальна оцінка 4-.
Citroen C4 Cactus PureTech 110 терпіння вистачило тільки до 30 000 км. А потім перестала включатися 5 передача, що призвело до необхідності заміни коробки передач. А потім по ланцюгу почалися проблеми із системою запалювання, де було виявлено корозію та потертості. Експерти виставили загальну оцінку 4+.
Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip також має мінуси в надійності. До технічної частини додали ще негативні відгуки від автовласників щодо простого дизайну автомобіля. Загально авто отримало оцінку 3-.
Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4 Titanium витримав до 39 000 км. Далі сталася ніби дрібниця, але неприємно — зламалися моторчики двірників. Хоча в концерні заявили, що це поодинокий випадок. Важко сказати, кому в цьому плані не пощастило. Далі на 50 000 км в картері трансмісії була виявлена тріщина, а до 100 000 км двигун суттєво знизив показники продуктивності. Загально оцінка від експертів дотягнула до 3.