Представлений восени 2021 року родстер Mercedes-AMG SL перетворився на купе з жорстким дахом: у рамках заходу Monterey Car Week-2023 відбувся дебют спорткара Mercedes-AMG GT другого покоління, який по суті перетворився на модифікацію відкритої моделі.
Нове купе Mercedes-AMG GT отримало характерну для AMG -автомобілів решітку радіатора, затемнену оптику із впізнаваним малюнком, а також традиційний для спортивних машин активний задній спойлер. При цьому 12,3-дюймова цифрова панель приладів і дисплей мультимедійної системи діагоналлю 11,9 дюйма виявилися як у Mercedes-AMG SL , проте екран мультимедіа MBUX жорстко зафіксований, оскільки купе не вимагає зміни його положення для захисту від відблисків при даху машини . Крім того, новий спорткар отримав спеціальні пункти меню AMG Performance та AMG Track Pace .
По дизайну інтер’єру новий Mercedes-AMG GT повністю повторює вихідну модель, не рахуючи 2 додаткових місць. Задні крісла підходять для пасажирів зростом до 1,5 метрів, а при необхідності можуть бути складені, щоб збільшити об’єм багажного відсіку, двері якого мають електропривод. Передбачені опціональні крісла AMG Performance із вбудованими підголовниками, а також вентиляційними отворами у спинках сидінь, а мультифункціональне кермо AMG Performance входить до базового оснащення нової моделі.
Технічно варіант GT ідентичний SL – у гамі двигунів на старті продажів буде лише 4,0-літровий бензиновий турбований агрегат V8 у двох варіантах продуктивності. Заявлено, що для купе двигун оснастили новим масляним піддоном, перенесли на нове місце інтеркулер, а також додали активну вентиляцію картера. Також змінилася програма управління та збільшився тиск наддуву. Базовим стане варіант Mercedes-AMG GT 55 потужністю 476 л. і 700 Нм крутного моменту. Розгін з місця до 100 км/год займає 3,9 секунд, а максимальна швидкість становить 295 км/год.
Флагману Mercedes-AMG GT 63 покладено вже 585 к.с. і 800 Нм максимального моменту, що крутить (розгін з місця до першої «сотні» всього 3,2 секунди і максимальна швидкість становить 315 км/год). Обидва двигуни у новинки поєднуються з 9-швидкісною автоматичною коробкою передач AMG Speedshift MCT 9G з «мокрим» багатодисковим зчепленням, а також з повним приводом AMG Performance 4Matic+ з інтелектуальним розподілом моменту, що крутить, на передню і задню вісь машини.