У сучасних двигунах внутрішнього згоряння часто зустрічається підвищена витрата моторного масла. “Масложор”, як відомо, найчастіше виникає на машинах німецького автомобільного гіганта Volkswagen, а також його афілійованих марок Skoda і Audi.
Перше місце в цьому рейтингу посіли турбовані агрегати із серії EA888 від VW, об’єм яких становить 1,8 або 2,0 літра. Їх встановлювали на Audi A3, A4, A5, A6, Q3, Q5, а також Volkswagen Golf, Tiguan, Passat, Jetta і Skoda Octavia.
Серед автомобілів Audi проблемним вважається 3,0-літровий двигун EA837, випущений у 2008 році. Причиною підвищеної витрати оливи є поява зносу в циліндрах і “закоксовка” поршневих кілець.
Ще одним німецьким виробником, який також заслужив згадку в рейтингу, є BMW з двигунами серій N45 і N46. Ці мотори, наприклад, на BMW 3-ї серії починають витрачати масло вже після 70-80 тисяч кілометрів пробігу.
Навіть японська компанія Toyota зіткнулася з цією проблемою на одному зі своїх двигунів для Toyota Corolla та Toyota Avensis – це атмосферний агрегат об’ємом 1,8 літра із серії 1ZZ-FE.
У рейтинг також потрапили двигуни G4KA/G4KD/G4NA від Kia Sportage, Hyundai Tucson і Kia Ceed, випущені до 2018 року. У цих ДВЗ поява задирів у циліндрах відбувається вже після 80-100 тисяч кілометрів пробігу, що призводить до підвищеної витрати масла.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment