У сучасних двигунах внутрішнього згоряння часто зустрічається підвищена витрата моторного масла. “Масложор”, як відомо, найчастіше виникає на машинах німецького автомобільного гіганта Volkswagen, а також його афілійованих марок Skoda і Audi.
Перше місце в цьому рейтингу посіли турбовані агрегати із серії EA888 від VW, об’єм яких становить 1,8 або 2,0 літра. Їх встановлювали на Audi A3, A4, A5, A6, Q3, Q5, а також Volkswagen Golf, Tiguan, Passat, Jetta і Skoda Octavia.
Серед автомобілів Audi проблемним вважається 3,0-літровий двигун EA837, випущений у 2008 році. Причиною підвищеної витрати оливи є поява зносу в циліндрах і “закоксовка” поршневих кілець.
Ще одним німецьким виробником, який також заслужив згадку в рейтингу, є BMW з двигунами серій N45 і N46. Ці мотори, наприклад, на BMW 3-ї серії починають витрачати масло вже після 70-80 тисяч кілометрів пробігу.
Навіть японська компанія Toyota зіткнулася з цією проблемою на одному зі своїх двигунів для Toyota Corolla та Toyota Avensis – це атмосферний агрегат об’ємом 1,8 літра із серії 1ZZ-FE.
У рейтинг також потрапили двигуни G4KA/G4KD/G4NA від Kia Sportage, Hyundai Tucson і Kia Ceed, випущені до 2018 року. У цих ДВЗ поява задирів у циліндрах відбувається вже після 80-100 тисяч кілометрів пробігу, що призводить до підвищеної витрати масла.
На ринку старих авто є моделі, які не тільки користуються стабільним попитом, але й демонструють…
В офіційному акаунті Ілона Маска в соцмережі X з'явився відеоролик, де подробиці демонструє салон нового…
Коли холоди приходять, я завжди пам'ятаю про важливість захистити двигун і знизити його зношування через…
З 2019 року Škoda Auto виробляє батареї на своєму заводі у Млада-Болеславі. Спочатку вони призначалися…
До списку електричних кросоверів, які вирізняються своєю надійністю та високим ресурсом, увійшли автомобілі, доступні для…
Купівля автомобіля після ДТП, як правило, пов'язана із низкою причин. Або сильно обмежений бюджет, або…
Leave a Comment