У сучасних двигунах внутрішнього згоряння часто зустрічається підвищена витрата моторного масла. “Масложор”, як відомо, найчастіше виникає на машинах німецького автомобільного гіганта Volkswagen, а також його афілійованих марок Skoda і Audi.
Перше місце в цьому рейтингу посіли турбовані агрегати із серії EA888 від VW, об’єм яких становить 1,8 або 2,0 літра. Їх встановлювали на Audi A3, A4, A5, A6, Q3, Q5, а також Volkswagen Golf, Tiguan, Passat, Jetta і Skoda Octavia.
Серед автомобілів Audi проблемним вважається 3,0-літровий двигун EA837, випущений у 2008 році. Причиною підвищеної витрати оливи є поява зносу в циліндрах і “закоксовка” поршневих кілець.
Ще одним німецьким виробником, який також заслужив згадку в рейтингу, є BMW з двигунами серій N45 і N46. Ці мотори, наприклад, на BMW 3-ї серії починають витрачати масло вже після 70-80 тисяч кілометрів пробігу.
Навіть японська компанія Toyota зіткнулася з цією проблемою на одному зі своїх двигунів для Toyota Corolla та Toyota Avensis – це атмосферний агрегат об’ємом 1,8 літра із серії 1ZZ-FE.
У рейтинг також потрапили двигуни G4KA/G4KD/G4NA від Kia Sportage, Hyundai Tucson і Kia Ceed, випущені до 2018 року. У цих ДВЗ поява задирів у циліндрах відбувається вже після 80-100 тисяч кілометрів пробігу, що призводить до підвищеної витрати масла.
Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…
Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…
Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…
Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…
Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…
Living Vehicle представила новий CyberTrailer – розкішний причіп із сонячними панелями, створений для власників Tesla…
Leave a Comment