У сучасних двигунах внутрішнього згоряння часто зустрічається підвищена витрата моторного масла. “Масложор”, як відомо, найчастіше виникає на машинах німецького автомобільного гіганта Volkswagen, а також його афілійованих марок Skoda і Audi.
Перше місце в цьому рейтингу посіли турбовані агрегати із серії EA888 від VW, об’єм яких становить 1,8 або 2,0 літра. Їх встановлювали на Audi A3, A4, A5, A6, Q3, Q5, а також Volkswagen Golf, Tiguan, Passat, Jetta і Skoda Octavia.
Серед автомобілів Audi проблемним вважається 3,0-літровий двигун EA837, випущений у 2008 році. Причиною підвищеної витрати оливи є поява зносу в циліндрах і “закоксовка” поршневих кілець.
Ще одним німецьким виробником, який також заслужив згадку в рейтингу, є BMW з двигунами серій N45 і N46. Ці мотори, наприклад, на BMW 3-ї серії починають витрачати масло вже після 70-80 тисяч кілометрів пробігу.
Навіть японська компанія Toyota зіткнулася з цією проблемою на одному зі своїх двигунів для Toyota Corolla та Toyota Avensis – це атмосферний агрегат об’ємом 1,8 літра із серії 1ZZ-FE.
У рейтинг також потрапили двигуни G4KA/G4KD/G4NA від Kia Sportage, Hyundai Tucson і Kia Ceed, випущені до 2018 року. У цих ДВЗ поява задирів у циліндрах відбувається вже після 80-100 тисяч кілометрів пробігу, що призводить до підвищеної витрати масла.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment