У сучасних двигунах внутрішнього згоряння часто зустрічається підвищена витрата моторного масла. “Масложор”, як відомо, найчастіше виникає на машинах німецького автомобільного гіганта Volkswagen, а також його афілійованих марок Skoda і Audi.
Перше місце в цьому рейтингу посіли турбовані агрегати із серії EA888 від VW, об’єм яких становить 1,8 або 2,0 літра. Їх встановлювали на Audi A3, A4, A5, A6, Q3, Q5, а також Volkswagen Golf, Tiguan, Passat, Jetta і Skoda Octavia.
Серед автомобілів Audi проблемним вважається 3,0-літровий двигун EA837, випущений у 2008 році. Причиною підвищеної витрати оливи є поява зносу в циліндрах і “закоксовка” поршневих кілець.
Ще одним німецьким виробником, який також заслужив згадку в рейтингу, є BMW з двигунами серій N45 і N46. Ці мотори, наприклад, на BMW 3-ї серії починають витрачати масло вже після 70-80 тисяч кілометрів пробігу.
Навіть японська компанія Toyota зіткнулася з цією проблемою на одному зі своїх двигунів для Toyota Corolla та Toyota Avensis – це атмосферний агрегат об’ємом 1,8 літра із серії 1ZZ-FE.
У рейтинг також потрапили двигуни G4KA/G4KD/G4NA від Kia Sportage, Hyundai Tucson і Kia Ceed, випущені до 2018 року. У цих ДВЗ поява задирів у циліндрах відбувається вже після 80-100 тисяч кілометрів пробігу, що призводить до підвищеної витрати масла.
У сучасних автомобілях встановлюється велика кількість датчиків, які мають свого часу сповіщати про збої в…
Раніше компанія Mitsubishi анонсувала кілька новинок, роботи над якими вже ведуться. Найближчим часом очікується їхній…
Іноді при заправці до повного бака можна заподіяти автомобілю непоправну шкоду. Однак про це замислюється…
Ми вчора розповідали, що Kia провела планове оновлення свого популярного позашляховика Sportage. Південнокорейський автовиробник виклав…
Під час очікування включення дозвільного сигналу світлофора на перехресті автовласники навіть не замислюються, що вони…
Абсолютно новий позашляховик Kia завдовжки менше 4 метрів анонсували напередодні офіційного дебюту. Перші тизери машини…
Leave a Comment