Categories: Авто

Топ-виробників, що випускають з конвеєра автомобілі з несправними двигунами

Share
Захмарна ціна за авто класу люкс абсолютно не гарантує його надійність. ДжеДАІ склали власний анти-рейтинг машин, на яких далеко не заїдеш.

Двигун – серце автомобіля, але що робити, коли це серце уже народилося хворим? ДжеДАІ склали топ-5 автомобільних двигунів, які найбільше розчарували своїх власників.

5 місце. 

Хоч як це не дивно, це місце посів Мерседес зі своїм М-273. Його встановлювали майже на усі моделі з 2005 року. Статистика невтішна: ледь не кожен другий двигун цієї серії має проблеми із балансувальним валом. Компанія усунула вади лише за три роки. За цей час власники Мерсів повернули тисячі авто.

4 місце. 

Переплюнувши Мерседес на четверте місце доплентався 1.2 HTP від Skoda. Саме він з 2001 року до 2009 року мучив власників Фабії і Румстерів. Найбільшою проблемою став привід ланцюгового механізму.

3 місце. 

BMW n46 посів третє місце хіт-параду ДжеДАІ. Його найбільшою проблемою став сервопривод valvetronic, який має функцію регулювання подачі паливної суміші у двигун. Живе це серце усього близько 80 000 кілометрів.

2 місце. 

Срібний призер топу двигун від японської компанії Isuzu – це дизель D-max. Встановлювали його як на пікапах компанії, так і на Опелі, Рено та Сааб. Люди купували ці автомобілі сподіваючись на славетну японську надійність, але невдовзі отримували неприємний сюрприз. Мотор доводив до сказу постійними проблемами з форсунками високого тиску та електрикою. Час від часу у нього ще потрапляла охолоджувальна рідина.

1 місце. 

Абсолютну перемогу у нашому топі здобувають хлопці зі Штутгарта зі своїм двигуном porsche 3.4 B6 1998 року. Його спеціально підготували для новенького Porsche 996. Через помилку інженерів, головка блоку циліндрів часто репалася, наче перезрілий кавун. А у третини екземплярів кленило колінчастий вал. Цього аж ніяк не очікували від авто вартістю аж за 100 000€, яке в одну мить могло перетворитися на відро з гайками.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найпроблемніші Renault на вторинному ринку

Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…

20.06.2025

Audi планує будівництво заводу в США через тарифний тиск

Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…

20.06.2025

Як неправильне паркування скорочує термін служби шин

Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…

20.06.2025

Представлена ​​Honda Accord 2025: ціна від $31 500

Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…

20.06.2025

Сумна статистика: в Україні зростає кількість смертельних ДТП

За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…

20.06.2025

Volvo виявила дефект у 12 тисячах своїх електрокарів

Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…

20.06.2025