Categories: Авто

Топ-виробників, що випускають з конвеєра автомобілі з несправними двигунами

Share
Захмарна ціна за авто класу люкс абсолютно не гарантує його надійність. ДжеДАІ склали власний анти-рейтинг машин, на яких далеко не заїдеш.

Двигун – серце автомобіля, але що робити, коли це серце уже народилося хворим? ДжеДАІ склали топ-5 автомобільних двигунів, які найбільше розчарували своїх власників.

5 місце. 

Хоч як це не дивно, це місце посів Мерседес зі своїм М-273. Його встановлювали майже на усі моделі з 2005 року. Статистика невтішна: ледь не кожен другий двигун цієї серії має проблеми із балансувальним валом. Компанія усунула вади лише за три роки. За цей час власники Мерсів повернули тисячі авто.

4 місце. 

Переплюнувши Мерседес на четверте місце доплентався 1.2 HTP від Skoda. Саме він з 2001 року до 2009 року мучив власників Фабії і Румстерів. Найбільшою проблемою став привід ланцюгового механізму.

3 місце. 

BMW n46 посів третє місце хіт-параду ДжеДАІ. Його найбільшою проблемою став сервопривод valvetronic, який має функцію регулювання подачі паливної суміші у двигун. Живе це серце усього близько 80 000 кілометрів.

2 місце. 

Срібний призер топу двигун від японської компанії Isuzu – це дизель D-max. Встановлювали його як на пікапах компанії, так і на Опелі, Рено та Сааб. Люди купували ці автомобілі сподіваючись на славетну японську надійність, але невдовзі отримували неприємний сюрприз. Мотор доводив до сказу постійними проблемами з форсунками високого тиску та електрикою. Час від часу у нього ще потрапляла охолоджувальна рідина.

1 місце. 

Абсолютну перемогу у нашому топі здобувають хлопці зі Штутгарта зі своїм двигуном porsche 3.4 B6 1998 року. Його спеціально підготували для новенького Porsche 996. Через помилку інженерів, головка блоку циліндрів часто репалася, наче перезрілий кавун. А у третини екземплярів кленило колінчастий вал. Цього аж ніяк не очікували від авто вартістю аж за 100 000€, яке в одну мить могло перетворитися на відро з гайками.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нові BMW 3-Series та i3 отримають однакову зовнішність

BMW здивувала шанувальників відразу двома новинками: оновленим 3-Series з ДВС та повністю електричним i3 з…

16.11.2024

Кросовер Mazda CX-50 отримав броньований кузов

Подорож у безпеці – одна з важливих складових володіння будь-яким автомобілем. При цьому в Колумбії…

16.11.2024

Названо 8 обов’язкових зимових опцій для комфортного водіння

Зима пред'являє особливі вимоги до автомобілів, і з настанням холодів важливо використовувати всі доступні функції…

16.11.2024

Названо головні недоліки китайських авто в морозну погоду

З настанням зими власники китайських автомобілів стали помічати, що кількість несправностей у машинах зросла. Так,…

16.11.2024

Новий BMW iX3 2026 виглядає простіше, ніж концепт Neue Klasse (ФОТО)

BMW Vision Neue Klasse X показали ще в березні 2024-го, і це був справжній вибух…

16.11.2024

10 порад, як підготувати авто до зимових холодів

Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для…

15.11.2024