Авто

Матимете купу проблем: які моделі німецьких авто краще не купувати

Share

Німецькі компанії славляться надійністю своїх автомобілів, але останнім часом якість впала, що вилилося в характерні проблеми деяких моделей.

Навіть преміальні бренди, такі як Audi та Volkswagen, припускаються помилок, які спричиняють проблеми з надійністю. Знамениті Audi R8 і TT, відомі своєю швидкістю та продуктивністю, зіткнулися поломками, що підкосили їх позиції на ринку.

Проблеми з двигуном

Попри численні вдосконалення, двигун BMW N63B44 V8 з подвійним турбонаддувом продовжує стикатися з такими проблемами як підтікання інжектора та гідроудари. Крім того, цей двигун не знижує споживання моторного мастила.

До проблемних входять і автомобілі Volkswagen Auto Group (VAG) з 1,8- та 2-літровими двигунами EA888 також мають загальну проблему – споживання масла. Ця проблема передається з покоління до покоління і залишається нерозв’язною для інженерів.

Автомобілі Opel, які виробляються до 2015 року, особливо з 1,4-літровим двигуном, регулярно стикаються з проблемами. Прискорене висихання прокладок у теплообміннику призводить до змішування олії з антифризом. Сприйнятливість до слабких поршнів, подовжених ланцюгів ГРМ та несправностей системи охолодження ще більше ускладнює випробування.

Ненадійні моделі

Експерти визнали, що Audi A6, що випускався з 2011 по 2018 рік, виявилися найбільш ненадійними. Слабкий ланцюг ГРМ у поєднанні з частими поломками електроніки стали основою такого іміджу. З аналогічними проблемами зіткнувся й Opel, зокрема модель Astra.

Інші проблемні німецькі моделі

Кросовери BMW X3, починаючи з 2009 року, через періодичні відмови турбонагнітача і стартера.

Mercedes-Benz E-Class, зокрема модель E200, стикається із проблемою ланцюгів ГРМ, тонких, як велосипедні ланцюги. Електричні збої постійно супроводжують Mercedes-Benz A-Class, починаючи з 2018 року модельного року. Власники Mercedes-Benz GLA після 2012 року випуску також стикаються із проблемами, пов’язаними з ланцюгом ГРМ.

Проблеми збирання

Окрім механічних проблем, німецька автомобільна промисловість стикається з проблемами при складанні. Різні проміжки кузова, скрипучі панелі, пластикові компоненти та несправна електроніка стають нормою. Всі компанії, від Audi та BMW до Opel та Mercedes-Benz стали свідченням того, масове виробництво стає причиною проблем з двигунами, електронікою та неякісним складанням салону.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти дали поради щодо догляду за турбонаддувом при низьких температурах

Сучасні автомобілі з турбонаддувом вимагають дотримання кількох простих правил, щоб турбокомпресор працював без збоїв. Це…

11.11.2024

Новий Tesla Model Y отримає камеру в передньому бампері

Скоро Tesla представить нову генерацію Model Y, і останні тести дають уявлення про те, що…

11.11.2024

Hyundai розкрила тизери великого електричного кросовера Ioniq 9

Південнокорейський автомобільний концерн Hyundai розпочав рекламну кампанію свого нового кросовера Ioniq 9, який має стати…

11.11.2024

Власник АЗС пояснив, чому не варто заправлятися одразу після розвантаження бензовозу

Багато автовласників вважають, що варто обходити стороною заправні станції, на яких щойно розвантажився бензовоз. При…

11.11.2024

Volvo готує електричний седан ES90 для глобального ринку

Volvo готується до запуску першого електричного седана ES90, який стане флагманом серед п'яти нових моделей…

11.11.2024

Автоексперти перерахували 7 причин, чому варто відмовитися від ГБО у автомобілі

Раніше багато автовласників масово переходили на газомоторне паливо, щоб заощаджувати гроші. Однак зараз багато хто…

11.11.2024