Авто

Матимете купу проблем: які моделі німецьких авто краще не купувати

Share

Німецькі компанії славляться надійністю своїх автомобілів, але останнім часом якість впала, що вилилося в характерні проблеми деяких моделей.

Навіть преміальні бренди, такі як Audi та Volkswagen, припускаються помилок, які спричиняють проблеми з надійністю. Знамениті Audi R8 і TT, відомі своєю швидкістю та продуктивністю, зіткнулися поломками, що підкосили їх позиції на ринку.

Проблеми з двигуном

Попри численні вдосконалення, двигун BMW N63B44 V8 з подвійним турбонаддувом продовжує стикатися з такими проблемами як підтікання інжектора та гідроудари. Крім того, цей двигун не знижує споживання моторного мастила.

До проблемних входять і автомобілі Volkswagen Auto Group (VAG) з 1,8- та 2-літровими двигунами EA888 також мають загальну проблему – споживання масла. Ця проблема передається з покоління до покоління і залишається нерозв’язною для інженерів.

Автомобілі Opel, які виробляються до 2015 року, особливо з 1,4-літровим двигуном, регулярно стикаються з проблемами. Прискорене висихання прокладок у теплообміннику призводить до змішування олії з антифризом. Сприйнятливість до слабких поршнів, подовжених ланцюгів ГРМ та несправностей системи охолодження ще більше ускладнює випробування.

Ненадійні моделі

Експерти визнали, що Audi A6, що випускався з 2011 по 2018 рік, виявилися найбільш ненадійними. Слабкий ланцюг ГРМ у поєднанні з частими поломками електроніки стали основою такого іміджу. З аналогічними проблемами зіткнувся й Opel, зокрема модель Astra.

Інші проблемні німецькі моделі

Кросовери BMW X3, починаючи з 2009 року, через періодичні відмови турбонагнітача і стартера.

Mercedes-Benz E-Class, зокрема модель E200, стикається із проблемою ланцюгів ГРМ, тонких, як велосипедні ланцюги. Електричні збої постійно супроводжують Mercedes-Benz A-Class, починаючи з 2018 року модельного року. Власники Mercedes-Benz GLA після 2012 року випуску також стикаються із проблемами, пов’язаними з ланцюгом ГРМ.

Проблеми збирання

Окрім механічних проблем, німецька автомобільна промисловість стикається з проблемами при складанні. Різні проміжки кузова, скрипучі панелі, пластикові компоненти та несправна електроніка стають нормою. Всі компанії, від Audi та BMW до Opel та Mercedes-Benz стали свідченням того, масове виробництво стає причиною проблем з двигунами, електронікою та неякісним складанням салону.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen приймає замовлення на новий Golf GTI

Новий Volkswagen Golf GTI, крім інновацій, отримав нову інформаційно-розважальну систему, нове програмне забезпечення, новий дизайн.…

19.05.2024

Бюджетний кросовер Dacia Duster 2024 ще подешевшав

Не так давно кросовер Dacia Duster 2024 отримав серйозне оновлення. Автомобіль вже продається на основному…

19.05.2024

Фахівці назвали прості способи як правильно перевірети автомобіль

Відомий американський Автомеханік Скотті Кілмер закликав водія постійно стежити за технічним станом автомобіля. Серед іншого,…

19.05.2024

У продажу з’явився суперкар Ferrari у стилі McDonald’s

Ferrari 296 GTB став першим дорожнім суперкаром італійської марки з двигуном V6, оскільки раніше аналогічний…

19.05.2024

Mitsubishi намекнула на новое поколение внедорожника Pajero Sport

Два тижні тому компанія Mitsubishi показала, як зміниться її позашляховик Pajero Sport (на деяких ринках…

19.05.2024

Рестайлінг Sportage: як зміниться найпопулярніший кросовер Kia з оновленням

Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…

19.05.2024