Авто

Матимете купу проблем: які моделі німецьких авто краще не купувати

Share

Німецькі компанії славляться надійністю своїх автомобілів, але останнім часом якість впала, що вилилося в характерні проблеми деяких моделей.

Навіть преміальні бренди, такі як Audi та Volkswagen, припускаються помилок, які спричиняють проблеми з надійністю. Знамениті Audi R8 і TT, відомі своєю швидкістю та продуктивністю, зіткнулися поломками, що підкосили їх позиції на ринку.

Проблеми з двигуном

Попри численні вдосконалення, двигун BMW N63B44 V8 з подвійним турбонаддувом продовжує стикатися з такими проблемами як підтікання інжектора та гідроудари. Крім того, цей двигун не знижує споживання моторного мастила.

До проблемних входять і автомобілі Volkswagen Auto Group (VAG) з 1,8- та 2-літровими двигунами EA888 також мають загальну проблему – споживання масла. Ця проблема передається з покоління до покоління і залишається нерозв’язною для інженерів.

Автомобілі Opel, які виробляються до 2015 року, особливо з 1,4-літровим двигуном, регулярно стикаються з проблемами. Прискорене висихання прокладок у теплообміннику призводить до змішування олії з антифризом. Сприйнятливість до слабких поршнів, подовжених ланцюгів ГРМ та несправностей системи охолодження ще більше ускладнює випробування.

Ненадійні моделі

Експерти визнали, що Audi A6, що випускався з 2011 по 2018 рік, виявилися найбільш ненадійними. Слабкий ланцюг ГРМ у поєднанні з частими поломками електроніки стали основою такого іміджу. З аналогічними проблемами зіткнувся й Opel, зокрема модель Astra.

Інші проблемні німецькі моделі

Кросовери BMW X3, починаючи з 2009 року, через періодичні відмови турбонагнітача і стартера.

Mercedes-Benz E-Class, зокрема модель E200, стикається із проблемою ланцюгів ГРМ, тонких, як велосипедні ланцюги. Електричні збої постійно супроводжують Mercedes-Benz A-Class, починаючи з 2018 року модельного року. Власники Mercedes-Benz GLA після 2012 року випуску також стикаються із проблемами, пов’язаними з ланцюгом ГРМ.

Проблеми збирання

Окрім механічних проблем, німецька автомобільна промисловість стикається з проблемами при складанні. Різні проміжки кузова, скрипучі панелі, пластикові компоненти та несправна електроніка стають нормою. Всі компанії, від Audi та BMW до Opel та Mercedes-Benz стали свідченням того, масове виробництво стає причиною проблем з двигунами, електронікою та неякісним складанням салону.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У березні в Україні може виникнути дефіцит бензину

З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…

18.02.2025

Toyota готує новий бюджетний 7-місний кросовер

Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…

18.02.2025

Що не так з автомобілями BMW на думку власників

BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…

18.02.2025

Названо електрокар з найвищим пробігом у світі

Коли хтось говорить про електромобілі, існує одна тема, яку намагаються оминати – пробіг. У мережі…

18.02.2025

Audi анонсувала плани зайняти люксовий сегмент у автомобільній індустрії

2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…

17.02.2025

За які порушення у Польщі можна втратити водійське посвідчення назавжди

У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…

17.02.2025