Після нещодавньої урочистої презентації трьох нових електромобілів, Fisker сьогодні розкрив додаткові подробиці та показав свіжу партію зображень електричної вантажівки Alaska.
Представлений на заході Fisker Product Vision Day кілька тижнів тому, де також з’явилися електричний хетчбек Pear та Ronin super GT, Alaska буде заснований на модифікованій платформі Ocean під назвою FM31 з цільовим запасом ходу до 550 км, коли він надійде у виробництво в США у першому кварталі. 2025 року.
На церемонії відкриття генеральний директор Хенрік Фіскер заявив, що Alaska стане найлегшою електричною вантажівкою, а також найекологічнішою у світі.
Відмінною рисою “Аляски”, як і Pear, є так звана “кришка Гудіні”. На електричній вантажівці Houdini є середні ворота, які відкриваються вниз за допомогою електроніки і зникають під підлогою. Фіскер каже, що з відкинутими середніми воротами і плоскими задніми сидіннями, що складаються, довжина вантажного відсіку може бути збільшена з 1,4 метра до 2,8 метрів.
За словами Фіскера, за опущених середніх воріт задні сидіння будуть захищені відкидними панелями. Інші химерні особливості включають «великий підстаканник», як видно на нещодавно випущених зображеннях, і тримач для ковбойського капелюха, який, по суті, є ремінцем на даху. Також є висувний утримувач планшета.
Fisker запропонує Alaska з двома акумуляторами ємністю 75,0 та 113,0 кіловат-годин. Перший забезпечуватиме передбачуваний запас ходу 370 км, а другий – до 550 км. Ocean Extreme отримав максимальний запас ходу до 710 км. Однак характеристики силової установки пікапа ще не підтверджені.
Двомоторна система повного приводу Ocean Extreme видає 550 кінських сил, тоді як версія початкового рівня забезпечує потужність 275 к.с. Цифри “Аляски” можуть бути на тому ж рівні. Fisker повідомив, що вантажівка буде розганятися від 0 до 97 км/год за 3,9-7,2 секунди, що вказує на те, що час змінюватиметься в залежності від варіантів та конфігурації.
Підтвердивши, що Alaska вироблятиметься у США, Fisker не став розкривати місце виробництва та потенційних партнерів. Ця інформація досі допрацьовується, йдеться у повідомленні компанії.
Тим не менш, Alaska займатиме проміжне місце між сегментами компактних та середньорозмірних пікапів. Fisker оцінює стартову ціну 45 400 доларів без урахування держпідтримки. Наразі бронювання відкрито за 250 доларів США.