Авто

Toyota GR86 змінить покоління та отримає електромотор

Спортивні автомобілі не слідують звичайному життєвому циклу, оскільки вони, як правило, продаються довше, ніж зазвичай. Візьмемо, наприклад, перший GR86, який Toyota випускала з січня 2012 до березня 2021 року. Тим не менш, його наступник може мати набагато коротший життєвий цикл. Британський журнал Autocar стверджує, що заміна може з’явитися вже 2025 року, тобто через 4 роки після дебюту другого покоління.

Чому? Дві причини. Toyota необхідно оновити задньопривідне спортивне купе, щоб воно відповідало більш суворим нормам викидів на батьківщині в Японії. Autocar має всі підстави вважати, що автомобільний гігант не зможе продати GR86 другого покоління в Японії через пару років. Видання вважає, що модель третього покоління стане економічнішою за рахунок гібридної установки, заснованої на трициліндровому двигуні з турбонаддувом від хетчбека GR Yaris.

Що стосується іншої причини, то розмір лобового скла GR86, що сьогодні продається, мабуть, несумісний з майбутніми системами безпеки, які стануть обов’язковими в Європі. Зокрема, автомобілі, які продаються в ЄС, повинні включати камери розпізнавання світлофорів уже 2024 року.

Що стосується посилення норм викидів, то єдиний спосіб зберегти спортивні автомобілі – це електрифікувати їх. З цієї причини Mazda заявила, що наступне покоління MX-5 Miata – головний конкурент GR86/BRZ – матиме свого роду гібридну установку, коли він дебютує у найближчі роки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025