Авто

Названо електромобіль, на який найменше впливає клімат

Share

Американська некомерційна організація Consumer Reports протестувала модельний ряд із 4 електрокарів у трьох різних температурних режимах. Ціль полягала в тому, щоб з’ясувати, наскільки клімат впливає на відстані.

За основу взяли Tesla Model Y Long Range, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Ioniq 5 і Volkswagen ID.4 Pro S . Їх випробовували в однакових умовах, за стандартним маршрутом, під керування одного і того ж водія, але в 3 різні дні: один морозний, один м’який та один спекотний.

Деякі результати були передбачуваними. Наприклад, тест підтвердив, що пробіг електромобіля зменшується зі зниженням температури зовнішнього повітря. Але нестачі у сюрпризах не було. Tesla Model Y , зокрема, не змогла підтвердити заявлений запас ходу в 525 км .

Consumer Reports з електромобілями проїхав шосе з постійною швидкістю 110 км/год, на відстань близько 230 км . Розрахунковий запас ходу Model Y у реальних умовах знизився до 299 км при температурі −8 градусів за Цельсієм.

Для порівняння, в тих же холодних умовах Mustang Mach-E з офіційним показником 434 км досяг результату 302 км, тоді як Hyundai Ioniq 5 , заявлене EPA значення 412 км, досягло реальної цифри в холодних умовах 294 км. При цьому при заявленому запасі ходу 386 км Volkswagen ID.4 долав 273 км.

У м’яких погодних умовах, з температурою 18 градусів за Цельсієм, запас ходу всіх чотирьох електромобілів покращився приблизно на 80-110 км , залишаючись при цьому нижчим від офіційних значень. Однак у спекотних погодних умовах при температурі 30 градусів за Цельсієм той же тест показав, що діапазон EPA може бути досягнутий або навіть перевищений принаймні деякими транспортними засобами.

Mustang Mach-E і ID.4 перевищили свої офіційні рейтинги, досягнувши 442 і 412 км відповідно, тоді як Ioniq 5 залишився нижчим за офіційну оцінку всього на 5 км. З іншого боку, Model Y навіть за помірних температур проїхала 441 км, що на 80 км менше, ніж заявлені 524 км.

Consumer Reports зазначає, що кросовер Tesla є найлегшим з чотирьох автомобілів, з різницею більш ніж 225 кг порівняно з ID.4 , який є найважчим, і близько 90 кг порівняно з Ioniq 5 , який має батарею аналогічного розміру.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Представлено новий Dacia Duster для бездоріжжя (ФОТО)

Dacia представила нову версію позашляховика Dacia Duster Adventure та відкрила прийом попередніх замовлень у Румунії.…

17.02.2025

Nissan, попри труднощі, анонсував сім нових моделей

Nissan, що терпить лихо, анонсував сім нових моделей. На щорічній прес-конференції було оголошено, що партнерство…

16.02.2025

Що робити, якщо проколоті відразу два колеса

Багато хто стикався з проколом автомобільної шини. Зазвичай ця проблема вирішується за допомогою запаски, яка…

16.02.2025

General Motors розробила новий складний стіл для багажника автомобілів

Компанія GM подала патент на нову систему складного столу, який інтегрується у багажник автомобілів. Це…

16.02.2025

Розкрито потужний електричний позашляховик Jeep Recon

Опубліковані офіційні фото електричного позашляховика Jeep Recon, який дебютує наприкінці цього року. Інформація про це…

16.02.2025

Перші власники Ford Mustang GTD не зможуть перепродати його протягом двох років

Ford запровадив дворічну заборону на перепродаж нового Mustang GTD, щоб уникнути спекуляцій і забезпечити, що…

16.02.2025