Авто

Названо електромобіль, на який найменше впливає клімат

Американська некомерційна організація Consumer Reports протестувала модельний ряд із 4 електрокарів у трьох різних температурних режимах. Ціль полягала в тому, щоб з’ясувати, наскільки клімат впливає на відстані.

За основу взяли Tesla Model Y Long Range, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Ioniq 5 і Volkswagen ID.4 Pro S . Їх випробовували в однакових умовах, за стандартним маршрутом, під керування одного і того ж водія, але в 3 різні дні: один морозний, один м’який та один спекотний.

Деякі результати були передбачуваними. Наприклад, тест підтвердив, що пробіг електромобіля зменшується зі зниженням температури зовнішнього повітря. Але нестачі у сюрпризах не було. Tesla Model Y , зокрема, не змогла підтвердити заявлений запас ходу в 525 км .

Consumer Reports з електромобілями проїхав шосе з постійною швидкістю 110 км/год, на відстань близько 230 км . Розрахунковий запас ходу Model Y у реальних умовах знизився до 299 км при температурі −8 градусів за Цельсієм.

Для порівняння, в тих же холодних умовах Mustang Mach-E з офіційним показником 434 км досяг результату 302 км, тоді як Hyundai Ioniq 5 , заявлене EPA значення 412 км, досягло реальної цифри в холодних умовах 294 км. При цьому при заявленому запасі ходу 386 км Volkswagen ID.4 долав 273 км.

У м’яких погодних умовах, з температурою 18 градусів за Цельсієм, запас ходу всіх чотирьох електромобілів покращився приблизно на 80-110 км , залишаючись при цьому нижчим від офіційних значень. Однак у спекотних погодних умовах при температурі 30 градусів за Цельсієм той же тест показав, що діапазон EPA може бути досягнутий або навіть перевищений принаймні деякими транспортними засобами.

Mustang Mach-E і ID.4 перевищили свої офіційні рейтинги, досягнувши 442 і 412 км відповідно, тоді як Ioniq 5 залишився нижчим за офіційну оцінку всього на 5 км. З іншого боку, Model Y навіть за помірних температур проїхала 441 км, що на 80 км менше, ніж заявлені 524 км.

Consumer Reports зазначає, що кросовер Tesla є найлегшим з чотирьох автомобілів, з різницею більш ніж 225 кг порівняно з ID.4 , який є найважчим, і близько 90 кг порівняно з Ioniq 5 , який має батарею аналогічного розміру.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Двигуни пікапів Toyota Tundra продовжують ламатися на пробігах до 100 тисяч км.

Toyota завжди була відома своєю неймовірною надійністю, але останнім часом репутація японського автовиробника у цій…

07.11.2025

Новий Audi Q9 Horch кине виклик Maybach

Судячи зі шпигунських фото, новий Audi Q9 Horch зовні майже не відрізняється від стандартної версії…

07.11.2025

Названо помилки, яких варто уникати під час зберігання шин

Після переходу на зимову гуму багато водіїв просто залишають літні колеса в гаражі до весни,…

07.11.2025

Топ-3 автомобілі, які зникнуть з американського ринку найближчим часом

Цієї осені в США стартує масштабний розпродаж трьох популярних моделей, які знімаються з конвеєра. Дилери…

07.11.2025

Tesla починає поставки оновленого Model Y Performance

Tesla активно готується до початку поставок оновленої версії Model Y Performance. За даними спостерігача Джо…

07.11.2025

Активація круїз-контролю в автомобілі загрожує високою витратою палива

Серед водіїв давно існує думка, що круїз-контроль допомагає економити паливо. Логіка зрозуміла: електроніка утримує швидкість…

07.11.2025