Авто

Представлений найшвидший Porsche 911 серії 992

Share

До 60-річного ювілею моделі 911 компанія Porsche підготувала особливий подарунок для найбільших шанувальників марки. Йдеться про Porsche 911 S/T – це найлегший, найшвидший і найдорожчий 911-й на шасі Porsche 992.

Споряджена маса Porsche 911 S/T складає всього 1380 кг, що на 70 кг менше, ніж Porsche 911 GT3 RS і на 40 кг, ніж Porsche 911 GT3 Touring . Для досягнення такого результату панелі даху, капота передніх крил і дверей Porsche 911 S/T виконали з вуглепластику, колісні диски – з легковагого магнієвого сплаву, відмовилися від механізму повороту задніх коліс, що, у свою чергу, дозволило обійтися акумулятором для стартера-генератора 40 Ампер замість 60.

Повітрявідведення в передніх крилах, на відміну від 911 GT3 RS, не мають жалюзі і завжди відкриті ще економія кількох кілограмів. У двигуні застосовано полегшений маховик, шумоізоляція салону мінімальна.

Серце Porsche 911 S/T – 6-циліндровий опозитний двигун об’ємом 4,0 літра максимальною потужністю 525 к.с. і піковим моментом, що крутить, 465 Нм. Коробка передач – тільки механічна 6-швидкісна, привід лише на задні колеса.

Шасі Porsche 911 S/T посилено у поперечному напрямку встановленим на місці відсутніх задніх сидінь вуглепластиковим каркасом, як на 911 GT3 RS . Аеродинамічний оперення Porsche 911 S/T точно відтворює таке на Porsche 911 GT3 Touring.

Спойлер за заднім вікном, як на Porsche 911 GT3 RS , активне положення приймає на швидкості 120 км/год, а не на 80, як на 911 GT3 RS .

З місця до 100 км/год Porsche 911 S/T розганяється за 3,7 секунди і здатний досягти швидкості 300 км/год. Як зазначає портал Drom.ru, абревіатура S/T у назві — відсилання до перших полегшених 911-х, випущених у другій половині 1960-х: Porsche 911S та Porsche 911T.

Porsche 911 S/T буде вироблено партією з усього 911 машин , за початковою ціною, еквівалентною за поточним курсом 15 мільйонів гривень без урахування податків . Нову версію сертифіковано для використання на дорогах загального користування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Наступна Toyota Corolla може отримати дизайн у стилі RAV4, Camry та Prius

Розробка нового покоління Toyota Corolla набирає обертів. Один із найуспішніших автомобілів японської марки з комерційної…

20.06.2025

Поліція пояснила, чому не варто наносити захисну плівку на вживані авто

Представник поліції розповів, чому не можна наносити додатковий захист на деталі кузова вживаного автомобіля. Сьогодні…

20.06.2025

Що загрожує власникам авто на іноземній реєстрації в Україні: розмір штрафів і порядок

Повноваження накладати штрафи на власників автомобілів з іноземною реєстрацією наразі мають як працівники поліції, так…

20.06.2025

Автоексперт перерахував помилки, які призводять до перевитрати палива

Автомобіль може "з'їдати" більше палива, ніж повинен, навіть без видимих поломок. Автомеханік з 10-ти річним…

20.06.2025

Tesla готує шестимісну Model Y у конфігурації 2+2+2

Tesla може представити нову версію кросовера Model Y з трьома рядами сидінь у конфігурації 2+2+2.…

20.06.2025

В Україні можуть запровадити обов’язкову зимову гуму з 1 листопада

У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…

19.06.2025