Авто

Представлений найшвидший Porsche 911 серії 992

До 60-річного ювілею моделі 911 компанія Porsche підготувала особливий подарунок для найбільших шанувальників марки. Йдеться про Porsche 911 S/T – це найлегший, найшвидший і найдорожчий 911-й на шасі Porsche 992.

Споряджена маса Porsche 911 S/T складає всього 1380 кг, що на 70 кг менше, ніж Porsche 911 GT3 RS і на 40 кг, ніж Porsche 911 GT3 Touring . Для досягнення такого результату панелі даху, капота передніх крил і дверей Porsche 911 S/T виконали з вуглепластику, колісні диски – з легковагого магнієвого сплаву, відмовилися від механізму повороту задніх коліс, що, у свою чергу, дозволило обійтися акумулятором для стартера-генератора 40 Ампер замість 60.

Повітрявідведення в передніх крилах, на відміну від 911 GT3 RS, не мають жалюзі і завжди відкриті ще економія кількох кілограмів. У двигуні застосовано полегшений маховик, шумоізоляція салону мінімальна.

Серце Porsche 911 S/T – 6-циліндровий опозитний двигун об’ємом 4,0 літра максимальною потужністю 525 к.с. і піковим моментом, що крутить, 465 Нм. Коробка передач – тільки механічна 6-швидкісна, привід лише на задні колеса.

Шасі Porsche 911 S/T посилено у поперечному напрямку встановленим на місці відсутніх задніх сидінь вуглепластиковим каркасом, як на 911 GT3 RS . Аеродинамічний оперення Porsche 911 S/T точно відтворює таке на Porsche 911 GT3 Touring.

Спойлер за заднім вікном, як на Porsche 911 GT3 RS , активне положення приймає на швидкості 120 км/год, а не на 80, як на 911 GT3 RS .

З місця до 100 км/год Porsche 911 S/T розганяється за 3,7 секунди і здатний досягти швидкості 300 км/год. Як зазначає портал Drom.ru, абревіатура S/T у назві — відсилання до перших полегшених 911-х, випущених у другій половині 1960-х: Porsche 911S та Porsche 911T.

Porsche 911 S/T буде вироблено партією з усього 911 машин , за початковою ціною, еквівалентною за поточним курсом 15 мільйонів гривень без урахування податків . Нову версію сертифіковано для використання на дорогах загального користування.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025