Авто

Представлений найшвидший Porsche 911 серії 992

До 60-річного ювілею моделі 911 компанія Porsche підготувала особливий подарунок для найбільших шанувальників марки. Йдеться про Porsche 911 S/T – це найлегший, найшвидший і найдорожчий 911-й на шасі Porsche 992.

Споряджена маса Porsche 911 S/T складає всього 1380 кг, що на 70 кг менше, ніж Porsche 911 GT3 RS і на 40 кг, ніж Porsche 911 GT3 Touring . Для досягнення такого результату панелі даху, капота передніх крил і дверей Porsche 911 S/T виконали з вуглепластику, колісні диски – з легковагого магнієвого сплаву, відмовилися від механізму повороту задніх коліс, що, у свою чергу, дозволило обійтися акумулятором для стартера-генератора 40 Ампер замість 60.

Повітрявідведення в передніх крилах, на відміну від 911 GT3 RS, не мають жалюзі і завжди відкриті ще економія кількох кілограмів. У двигуні застосовано полегшений маховик, шумоізоляція салону мінімальна.

Серце Porsche 911 S/T – 6-циліндровий опозитний двигун об’ємом 4,0 літра максимальною потужністю 525 к.с. і піковим моментом, що крутить, 465 Нм. Коробка передач – тільки механічна 6-швидкісна, привід лише на задні колеса.

Шасі Porsche 911 S/T посилено у поперечному напрямку встановленим на місці відсутніх задніх сидінь вуглепластиковим каркасом, як на 911 GT3 RS . Аеродинамічний оперення Porsche 911 S/T точно відтворює таке на Porsche 911 GT3 Touring.

Спойлер за заднім вікном, як на Porsche 911 GT3 RS , активне положення приймає на швидкості 120 км/год, а не на 80, як на 911 GT3 RS .

З місця до 100 км/год Porsche 911 S/T розганяється за 3,7 секунди і здатний досягти швидкості 300 км/год. Як зазначає портал Drom.ru, абревіатура S/T у назві — відсилання до перших полегшених 911-х, випущених у другій половині 1960-х: Porsche 911S та Porsche 911T.

Porsche 911 S/T буде вироблено партією з усього 911 машин , за початковою ціною, еквівалентною за поточним курсом 15 мільйонів гривень без урахування податків . Нову версію сертифіковано для використання на дорогах загального користування.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025

Новий електричний Porsche Cayenne зняли під час останніх випробувань

Porsche готує до дебюту новий Cayenne Electric, який стане третьою повністю електричною моделлю бренду після…

07.10.2025

Volvo EX60 може стати електромобілем за ціною бензинового авто

Volvo готується до запуску електричного кросовера EX60, який стане важливим кроком у розвитку доступної електромобільності.…

07.10.2025