Авто

Представлений найшвидший Porsche 911 серії 992

До 60-річного ювілею моделі 911 компанія Porsche підготувала особливий подарунок для найбільших шанувальників марки. Йдеться про Porsche 911 S/T – це найлегший, найшвидший і найдорожчий 911-й на шасі Porsche 992.

Споряджена маса Porsche 911 S/T складає всього 1380 кг, що на 70 кг менше, ніж Porsche 911 GT3 RS і на 40 кг, ніж Porsche 911 GT3 Touring . Для досягнення такого результату панелі даху, капота передніх крил і дверей Porsche 911 S/T виконали з вуглепластику, колісні диски – з легковагого магнієвого сплаву, відмовилися від механізму повороту задніх коліс, що, у свою чергу, дозволило обійтися акумулятором для стартера-генератора 40 Ампер замість 60.

Повітрявідведення в передніх крилах, на відміну від 911 GT3 RS, не мають жалюзі і завжди відкриті ще економія кількох кілограмів. У двигуні застосовано полегшений маховик, шумоізоляція салону мінімальна.

Серце Porsche 911 S/T – 6-циліндровий опозитний двигун об’ємом 4,0 літра максимальною потужністю 525 к.с. і піковим моментом, що крутить, 465 Нм. Коробка передач – тільки механічна 6-швидкісна, привід лише на задні колеса.

Шасі Porsche 911 S/T посилено у поперечному напрямку встановленим на місці відсутніх задніх сидінь вуглепластиковим каркасом, як на 911 GT3 RS . Аеродинамічний оперення Porsche 911 S/T точно відтворює таке на Porsche 911 GT3 Touring.

Спойлер за заднім вікном, як на Porsche 911 GT3 RS , активне положення приймає на швидкості 120 км/год, а не на 80, як на 911 GT3 RS .

З місця до 100 км/год Porsche 911 S/T розганяється за 3,7 секунди і здатний досягти швидкості 300 км/год. Як зазначає портал Drom.ru, абревіатура S/T у назві — відсилання до перших полегшених 911-х, випущених у другій половині 1960-х: Porsche 911S та Porsche 911T.

Porsche 911 S/T буде вироблено партією з усього 911 машин , за початковою ціною, еквівалентною за поточним курсом 15 мільйонів гривень без урахування податків . Нову версію сертифіковано для використання на дорогах загального користування.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025