Якщо ви відклали замовлення Lamborghini Revuelto, будьте готові до тривалого очікування, оскільки автовиробник оголосив, що гібридний суперкар з модулем, що підключається, розпроданий вже як мінімум до середини 2025 року.
Це вражаюче досягнення з огляду на те, що виробництво моделі ще не стартувало. Однак саме на цьому компанія вирішила зосередитися, представивши раніше свою нову виробничу систему Manifattura 4.0 , яка поєднує в собі майстерність старої школи з сучасними методами складання.
Щоб підготуватися до виробництва, Lamborghini інвестувала 166 мільйонів доларів та розширила площу своїх об’єктів у Сант-Агата-Болоньєзі на колосальні 172 тис. квадратних метрів. Завдяки цим змінам виробництво Revuelto стало високотехнологічною справою, оскільки є виробнича виконавча система (MES), яка на кожному етапі контролює співробітників.
Якщо залишити осторонь виробництво, то Lamborghini Revuelto – це дуже вражаючий «звір». Модель є двомісним середньомоторним купе, яке побудоване з чистого листа і замінить у модельній лінійці бренду суперкар Lamborghini Aventador , виробництво якого завершили минулого року.
У рух Lamborghini Revuelto наводить гібридна система, що складається з 6,5-літрового атмосферного V12, двох електромоторів, 8-ступінчастої коробки з подвійним зчепленням e-DCT і літій-іонної батареї. У ДВС потужність і момент, що крутить, — 825 к.с. та 725 Нм відповідно. До речі, це найлегший V12 в історії Lamborghini — важить 218 кг. У свою чергу, кожен із електродвигунів розвиває по 110 кВт (150 к.с.). Сумарна потужність системи – 1015 к.с.
Електромотори знаходяться на передній осі, по одному на колесо. Блок e-DCT важить 193 кг і включає третій електродвигун, який працює в режимі стартер-генератора (додає потужності при необхідності). Літій-іонна батарея змонтована в центральному тунелі між сидіннями і має ємність 3,8 кВт*год, її можна заряджати від зовнішньої мережі.
Максимальна швидкість машини – понад 350 км/год, розгін з місця до 100 км/год – 2,5 секунди. До того ж у Revuelto – повнокероване шасі, задні колеса можуть підрулювати на кут до трьох градусів.
Офіційну дату старту виробництва поки не оголошено. У Євросоюзі новинку пропонують за ціною від 500 тисяч євро.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment