Коли Porsche представила Cayenne 2024 року, модельний ряд знову очолила версія Turbo GT. Надалі ця високопродуктивна версія буде оснащена 4,0-літровим V8 із подвійним турбонаддувом, щоб забезпечити додаткові 19 к.с. потужності. Сумарна віддача силової установки моделі становить 650 к.с. Цього достатньо для розгону від 0 до 100 км/год за 3,3 секунди і максимальної швидкості 305 км/год. Є одна проблема – в Європі його не купиш. Чому? Через посилення норм викидів.
Доброю новиною є те, що Porsche планує непряму заміну гібридною моделлю з V8. У неї поки що немає назви, тому незрозуміло, чи буде вона знову називатися Cayenne Turbo S E-Hybrid чи ні. Ми знаємо, що вона стане найпотужнішим Cayenne з коли-небудь створених, пропонуючи сукупну потужність понад 700 к.с.
Що стосується крутного моменту, то загальна потужність перевищить 900 Нм, пропоновані старим Cayenne Turbo S E-Hybrid. ДВЗ матиме потужність понад 500 к.с., тоді як електродвигун видаватиме майже 200 к.с. Останній живитиметься від модернізованої батареї зі збільшеною більш ніж на 30 відсотків місткістю і підтримкою більш швидкої зарядки.
Він розвиватиме швидкість понад 300 км/год або трохи більше, ніж його попередник. У той час як час розгону від 0 до 100 км/год не згадується, старій версії було потрібно 3,8 секунди.
Схоже, нам доведеться трохи почекати, поки компанія офіційно не оголосить про вихід моделі. У зв’язку з тим, що IAA в Мюнхені призначена на початок вересня, Porsche може вирішити привезти туди гібридний V8 Cayenne, щоб продемонструвати дорогу європейську версію.
Попри постійні повідомлення про аварії, більшість українських водіїв досі ігнорує ремені безпеки. Хоча закон однозначно…
В останні роки автопром переживає справжню революцію: електрифікація перестає бути трендом і стає необхідністю. У…
Газове паливо для легкових автомобілів оточене численними міфами та страхами, хоча насправді воно може значно…
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Leave a Comment