Названо п’ять проблем, з якими може зіткнутися новий власник електромобіля

0
136

Загалом, станом на кінець травня 2023 року, в Україні зареєстровано 57 830 електромобілів, включаючи 55 856 легкових, 1 969 вантажних та 5 автобусів. Водночас багато автовласників поки не готові придбати машину на електротязі через низку побоювань.

1. Заряд акумулятора витрачається надто швидко

Іноді це трапляється швидше, ніж розраховував водій, наприклад через мінливі погодні умови. Якщо ця проблема виникла, то зниження споживання енергії необхідно знизити швидкість, зберігати її стабільної, і навіть не здійснювати різких розгонів. Крім того, рекомендується включити режим економії енергії та відключити її «зайві» споживачі: медіасистему, кондиціонер, грубку, а також підігрів крісел та керма.

2. Електрокар розрядився

Когда заряд аккумулятора электромобиля снижается до 10%, машина оповещает водителя о критическом уровне заряда, а перед полной разрядкой она переходит в экономный режим, ограничивая лимит скорости (обычно до 50 км/г). Когда заряд АКБ расходуется полностью, электрокар не останавливается сразу, а проезжает еще примерно 5–8 км. Дальше следует оповещение, что машина отключается, и у водителя есть еще полминуты, чтобы доехать до обочины и безопасно припарковаться. Можно вызвать эвакуатор либо отбуксировать автомобиль на тросе, если данный электрокар подлежит буксировке, потому что в некоторых случаях автопроизводители запрещают это делать.

Слід перевірити, чи є можливість заряджання акумулятора від доступних зовнішніх джерел, наприклад стандартних, але допустимих для зарядки машин розеток 220В. Для цього необхідно використовувати спеціальний кабель, який можна зберігати в багажнику електрокара.

3. Електромобіль не заряджається

Якщо виникли проблеми із зарядкою, варто переконатися, що обраний правильний кабель, розетка чи зарядна станція взагалі функціонує. Можна спробувати застосувати запасний кабель або зарядити машину з іншої станції. Якщо ж електрокар, як і раніше, не заряджається, то проблема може ховатися в акумуляторі, і в такому випадку потрібно звернутися до фахівців.

4. Електрокар застряг у снігу чи бруді

У такій ситуації рекомендується слідувати звичному порядку дій (підкладання твердих предметів, а також копання траншеї). А ось намагатися рухатися на електрокарі розгойдування не можна: автомобіль не вміє швидко перемикатися між звичайним і реверсивним режимами діяльності електродвигуна. Важливо уникати дотику днища машини із землею, тому що це може зашкодити батареї. Тому не рекомендується закріплювати трос до автомобіля і намагатися тягнути його. Є ризик зачепити камінь чи інший предмет, що знаходиться під брудом чи снігом. Якщо ж цей спосіб витягнути електромобіль єдиний, то потрібно робити це максимально повільно, а також обережно.

5. Під електромобіль потрапила вода

Зливи та глибокі калюжі на трасах можуть здатися новоспеченим власникам електрокарів серйозною небезпекою. Але насправді попадання на електромобілі у негоду не несе значних ризиків. Незважаючи на те, що важкі елементи високовольтної мережі розташовані на електромобілях внизу, вони надійно захищені. Зазначається, що герметизується корпус батареї, так і всі кабельні висновки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!