Американське видання InsideEVs випробувало кросовер Cadillac Lyriq. Тест показав, що перший електромобіль преміальної марки не тільки відповідає заявленим виробником характеристикам, але навіть трохи перевершує їх, маючи більшу автономність.
При русі шосе з середньою швидкістю 70 миль на годину (113 км/год) задньопривідний Cadillac Lyriq з єдиним 340-сильним електромотором зміг подолати 330 миль (531 кілометр), перш ніж його батарея повністю розрядилася. Водночас офіційний запас ходу цієї модифікації, розрахований за суворою методикою американського природоохоронного агентства (EPA), становить 312 миль (502 кілометри) у комбінованому циклі.
Коли після тесту на дальність пробігу водій приїхав на зарядку, індикатор витрат енергії показав, що за час поїздки батарея віддала 104,7 кіловат-години. Cadillac не розкриває повну ємність блоку акумуляторів Lyriq, але корисна за паспортом становить лише 102 кіловат-години.
Журналісти звернулися до General Motors за коментарями, де їм пояснили, що метод оцінки запасу ходу, що використовується концерном, відповідає галузевим стандартам, і у випадку з Ліриком 102 кіловат-години — це не номінальне, а мінімальне значення.
З початком 2025 року в Європейському Союзі почнуть діяти суворі норми щодо викидів CO2, згідно…
Сімейство Audi Q8 e-tron знімуть з виробництва наприкінці лютого, повідомляє AutoExpress. Це пов'язано з планами…
Запуск автомобіля - завдання, з яким впорається будь-який водій, але не всі знають, як це…
Класична ситуація, коли автомобіль застрягає на м'якому ґрунті або пухкому снігу, і починає буксувати на…
Декілька днів тому банда злодіїв з Детройта спробувала здійснити зухвале пограбування, викравши позашляховик Cadillac Escalade…
Електричний пікап Tesla Cybertruck оснащений великою батареєю ємністю 123 кВтг, що робить її найбільшою серед…
Leave a Comment