Американське видання InsideEVs випробувало кросовер Cadillac Lyriq. Тест показав, що перший електромобіль преміальної марки не тільки відповідає заявленим виробником характеристикам, але навіть трохи перевершує їх, маючи більшу автономність.
При русі шосе з середньою швидкістю 70 миль на годину (113 км/год) задньопривідний Cadillac Lyriq з єдиним 340-сильним електромотором зміг подолати 330 миль (531 кілометр), перш ніж його батарея повністю розрядилася. Водночас офіційний запас ходу цієї модифікації, розрахований за суворою методикою американського природоохоронного агентства (EPA), становить 312 миль (502 кілометри) у комбінованому циклі.
Коли після тесту на дальність пробігу водій приїхав на зарядку, індикатор витрат енергії показав, що за час поїздки батарея віддала 104,7 кіловат-години. Cadillac не розкриває повну ємність блоку акумуляторів Lyriq, але корисна за паспортом становить лише 102 кіловат-години.
Журналісти звернулися до General Motors за коментарями, де їм пояснили, що метод оцінки запасу ходу, що використовується концерном, відповідає галузевим стандартам, і у випадку з Ліриком 102 кіловат-години — це не номінальне, а мінімальне значення.
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Leave a Comment