Батарея та запас ходу Cadillac Lyriq виявилися більшими, ніж заявляє автовиробник

Час читання: < 1 хв.
0

Американське видання InsideEVs випробувало кросовер Cadillac Lyriq. Тест показав, що перший електромобіль преміальної марки не тільки відповідає заявленим виробником характеристикам, але навіть трохи перевершує їх, маючи більшу автономність.

При русі шосе з середньою швидкістю 70 миль на годину (113 км/год) задньопривідний Cadillac Lyriq з єдиним 340-сильним електромотором зміг подолати 330 миль (531 кілометр), перш ніж його батарея повністю розрядилася. Водночас офіційний запас ходу цієї модифікації, розрахований за суворою методикою американського природоохоронного агентства (EPA), становить 312 миль (502 кілометри) у комбінованому циклі.

Реклама

Коли після тесту на дальність пробігу водій приїхав на зарядку, індикатор витрат енергії показав, що за час поїздки батарея віддала 104,7 кіловат-години. Cadillac не розкриває повну ємність блоку акумуляторів Lyriq, але корисна за паспортом становить лише 102 кіловат-години.

Журналісти звернулися до General Motors за коментарями, де їм пояснили, що метод оцінки запасу ходу, що використовується концерном, відповідає галузевим стандартам, і у випадку з Ліриком 102 кіловат-години — це не номінальне, а мінімальне значення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!